Gå til innhold

Billigste DVD-media - hvor?

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om hvor man får tak i billige DVD-R eller DVD+R med DVD-cover? Synes å huske en nystarta web-butikk som kun solgte DVD-media....

noen tips her?

SmartClub selger forresten nå 25 pack SONY i spindel DVD-R eller DVD+R til 299,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har litt problemer med min nec brenner (1300a), jeg vet jeg må oppdatere firmwaren, men finner det ingen steder..

noen som vet hvor den ofisielle firmwarene jeg kan bruke er? om hvem er å anbefale?

Lenke til kommentar

Selv har jeg kjøpt verbatim plater på Elkjøp til 99 for 5 stk, dette er billig for kvalitetsplater og pakkene koster det samme i +/- format. Lefdal og OBS på sin side(i stavanger hvertfall) selger i større grad spindler med billige plater, disse funker fint i min Nec 1300, men har opplevd at enkelte leveringer feiler på mer enn 2x. Det finnes også en DVD-plateguide her på forumet. Husker ikke hvilken tråd, men bare søk etter DVD guide eller noe slikt eller kanskje noen andre har tråden?

Skal du bestille over nett bør du bestille endel for at det skal svare seg med frakt og gebyrer. Særlig når OBS tar under 300(tror det var 249) for en 25 pakke med DVD-R og 20.- mer for DVD+R... med mindre du bor utfor allfarvei da.

Lenke til kommentar
SmartClub selger forresten nå 25 pack SONY i spindel DVD-R eller DVD+R til 299,-

Sony DVD+R som Smartclub selger er Ritek-plater med RICOH-ID. Jeg har ikke rukket å teste akkurat disse platene, men for de som ennå ikke har fått det med seg er dette noe av det beste man får. Mange ganger bedre enn India-produserte Verbatim +R.

--------------------------------------------------------------------------

Unique Disc Identifier : [DVD+R:RICOHJPN-R01-002]

Disc Type : [DVD+R]

Manufacturer ID : [RICOHJPN]

Media Type ID : [R01]

Product Revision : [002]

Disc Application Code : [General Purpose]

Recording Speeds : [2.4x - 4x]

Blank Disc Capacity : [2,295,104 Sectors = 4,482.6 MB = 4.38 GB]

[DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...