Gå til innhold

Nero vil ikke brenne

Anbefalte innlegg

Som sagt... Satt i går og brant cder med min et og et halvt år gamle phillips dvd+rw brenner. Plutselig begynte den og slite med å brenne de! Den kommer til 8% og så står det at den har problemer med å definere hastighet (noe lignende ihvertfall). Jeg har reinstallert nero, prøvd å brenne i lavere hastighet. (X12 er max. Prøvde i X8), slått av alle programmer som lå i bakgrunnen. Men ingenting hjalp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gikk jo med de første 5 cdene jeg brukte. Plutselig sluttet den å virke. Selv etter at jeg avinstallerte/restartet/reinstallerte er det nå ikke mulig å engang trykke på "burn" har ikke prøvd å brenne noe annet da. Skal prøve det etter jobb. Skal se etter firmware oxo. Noen som har vært borte i noe lignende?

Lenke til kommentar

Kjøpt spindel ?

Tror det var han apekattmannen (no offence) oc-freak (ape m/brille avatar ) som nevnte noe om at enkelte spindler hadde dårligere plater

lengre ned i bunken .

Er ikke 100% på det men syns å huske det ble sagt i en sammenheng her .

En brenner litt over året er ingenting .

Hvis man ikke har flashet selve eprommen da , da kan man

ødelegge kalibreringen .

Kjøp et par Verbatim DVD+RW disker idag å test med , så slipper du coasters , de selges så og si overalt.

Lenke til kommentar
Bare vild gjetting kansje men;

Kansje det er dårlige cder?

Eller kansje brenneren din begynner å dra på årene..

En DVD-brenner som er 18 måneder gammel drar vel neppe på årene... avhengig av bruk da naturligvis...

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Bare vild gjetting kansje men;

Kansje det er dårlige cder?

Eller kansje brenneren din begynner å dra på årene..

En DVD-brenner som er 18 måneder gammel drar vel neppe på årene... avhengig av bruk da naturligvis...

*BORTE*

Så du redigerte det ;)

Endret av Typhon
Lenke til kommentar

Har noen verbatim dvd+rw hjemme. Skal se om det fungerer med de. Men jeg tviler egentlig. Siden selve "burn-knappen" ikke er mulig å trykke på lenger. Virker som om nero skjønner at noe er galt etter å ha prøvd et par ganger.

Men det er jo selvfølgelig en mulighet det er fordi at når han først feiler ikke vil ødelegge flere cder. Skal som sagt prøve med en verbatin etter jobb.

Men du hadde rett i at det bar en spindel. Men den er slettes ikke langt nede i bunken. Brukt 20 av 100 kanskje. Og de 5 siste feilet :cry:

Lenke til kommentar

Jo.... Men det var liksom en hjemmepc en gang ;) Ikke mange komponentene som er igjen. Har snakket med hjemmepc-folka og de sa at de kun tok imot hele pcen og at den måtte være i "orginal" stand.

Helt idiotisk spør du meg. Fordi jeg har satt inn flere hardisker, nytt lydkort, nytt skjermkort, osv har jeg liksom "ødelagt" varen?? :no:

Edit: Tidlig på morgenen skriveleifer

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...