Gå til innhold

Bytte PSU

Anbefalte innlegg

Skal bytte PSU'en senere i dag til en Mist. Ikke det at jeg tror det blir noe problem, men siden det er så sinnsykt mange erfarne folk her inne så tenkte jeg at det var like greit å spørre:

Er det noe spesielt å ta hensyn til ved bytte av PSU?? Er det noen "vanlige" og "fort gjort" feil man kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velg en PSU med mest mulig watt på +12v .

Og Mist(ene) er bra for det er individuelle linjer(utgangskretser) på 3,3 og 5v .

Fleste andre har en max effekt på disse to til sammen som er mindre

enn hver for seg .Dette grunnet felles utgangskrets .

...

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Velg en PSU med mest mulig watt på +12v .

Og Mist(ene) er bra for det er individuelle linjer(utgangskretser) på 3,3 og 5v .

Fleste andre har en max effekt på disse to til sammen som er mindre

enn hver for seg .Dette grunnet felles utgangskrets .

...

Får denne snart. *Postmann!! Få ut fingeren!!*

Lenke til kommentar

Har fått montert den nå :thumbs: Funker utmerket og uten det enorme spenningsfallet som jeg hadde tidligere. Stille er den også, meget stille.

BTW: det er en blå og svart ledning som antagelig er for å lese turtall på vifta, noen som vet hvor denne skal på HK??

:w00t: Microplex har slutta med sukker og begynt med lommeradio istedenfor ser det ut til. En nusselig liten sak med logo: "Takk for handelen! Hilsen oss i Microplex"

Lenke til kommentar
:w00t: Microplex har slutta med sukker og begynt med lommeradio istedenfor ser det ut til. En nusselig liten sak med logo: "Takk for handelen! Hilsen oss i Microplex"

Slutta med sukker?? Så du godt etter i esken?? Fikk min mist 430W for to dager siden og jeg fikk da både den lille "sukkerbomben" og en nusselig blå radio.... :thumbs:

Lenke til kommentar
Slutta med sukker?? Så du godt etter i esken?? Fikk min mist 430W for to dager siden og jeg fikk da både den lille "sukkerbomben" og en nusselig blå radio.... :thumbs:

Hehe. Kikka ikke så godt etter blandt millioner av isoporbiter. Godt mulig det låg et sukker oppi der... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...