Pansergnom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei, jeg har vært med min bror og kjøpt noe deler på nett... Og det jeg da lurer på er om den kjøleblokken ikke passer til cpuen...? (socket 754) noen som vet? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) du må uttrykke deg litt klarere.... hvordan kjøle blokk er det du har bestillt? Har du link eller bilde? Edit: skriver feil støtt Endret 6. mai 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jepp... uten info om blokka kan vi ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Rekner med det skal vere Danger Den Maze4. Burde ikkje vere så vanskelig å tyde det utifra topicen. Utifra det eg veit, så passer ingen av Maze4 blokkene til A64, men RBX gjer. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 d står faktisk i topic hvilken kjøleblokk (danger den 4) Finnes d noen måter jeg kan få denne til å passe på? eller må jeg ha en annen vannblokk? Og isåfall, kan jeg sende blokken i retur og spørre om å bytte den i en som passer? Jeg leste nemlig at den skulle passe til alle kjente sokler idag, men jeg tenkte ikke på at den artikkelen kunne vært skrevet før s754 kom takktakk Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 d står faktisk i topic hvilken kjøleblokk (danger den 4)Finnes d noen måter jeg kan få denne til å passe på? eller må jeg ha en annen vannblokk? Og isåfall, kan jeg sende blokken i retur og spørre om å bytte den i en som passer? Jeg leste nemlig at den skulle passe til alle kjente sokler idag, men jeg tenkte ikke på at den artikkelen kunne vært skrevet før s754 kom takktakk på waterchill sine produkter kan du skrifte plexi top... men vet ikke åssen det er på danger den 4..... tror det skal gå bra å sende den i retur Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Bare sende mail det, det skal nok gå fint å bytte blokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå