hjerter-36 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei.. Hva slags minnekort skal jeg velge... Feks til Canon A80... hvor mange bilder går det på denne størrelsen, 256mb?? Takker.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hva slags kort som støttes av kameraet står ganske sikkert utfylt på akam.no, eller manual.. og hvor mange bilder som det er plass til på en 256 brikke, avhenger jo av oppløsningen på bildene dine. på mitt cam med 3,2 mp max, så får jeg vel ca plass til 160 bilder på en 256 brikke.. omlag. Lenke til kommentar
Stacker Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har a80, og et 256 mb kort. Får 123 bilder på 4 mp og finest oppløsning og 246 på 3 mp med fineste. Holder i massevis for meg, siden jeg legger over bildene til pc'en hver sjanse jeg får. Ville kjøpt Lexar eller Sandisk, da disse har rykte for å ha minste feilprosent. Kan være heldig med andre, men best å være sikker tror jeg. Har ihvertfall Sandisk selv, og ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Upresis emnetittel. Har lagt til undertittel som forklarer bedre hva tråden omfatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå