Xanitra Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) OK. Dette er en vanskelig en. Jeg har et sang fragment, og beskrivelse av en musikk video, og jeg trenger artist navn og navn på låt. VIDEO: Videoen handler om en kis som skal sende bikja si opp i en rakett opp til månen. Han vil ikke sende bikkja si opp til månen, men han må. Bikkja er også ganske trist. De går til Nasa sammen, og får skutt opp dyret til månen... eeeh-- Sangen er en veldig trist låt, og du ser lissom denne bikkja bli skutt opp og greier. Litt speica opplegg.... LÅTA: Som Ari ville kalt det: "Trist som faen." Den er altså den mest triste låta jeg tror jeg har hørt, ligner litt på Cold Play, men er nok 3 ganger tristere enn dem. Husker noe av teksten. "Into the night, it's allright....... into the pale....... moonlight......Nothing has gone wrong..." noe i den duren. Har leta etter denne låta i mange år nå. Den var meget populær på MTV, men fikk aldri skrevet ned det som sto der, nå spilles den aldri lenger! Noen som kan hjelpe meg?= Endret 5. mai 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Svenske The Motorhomes sin "Into the night" fra albumet "Long distance runner". De hadde også en MTV-hit med "The man". Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 tusen, tusen, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå