Gå til innhold

komplett umulig ?

Anbefalte innlegg

Har noen andre enn meg observert at komplett for tiden er tomme for mye varer?

Har dette noe med streiken å gjøre ?

Bestilte selv denne for over en måned siden, står fremdeles på rest... :

Logitech Internet Navigator Keyboard SE (Norsk Versjon), PS/2 og USB, Retail

Denne har byttet dato for ankomstdato flere ganger og lagerstatus står nå som :

Ingen tilgjengelige i dag. 3 stk 2004-06-01 (ubekreftet)

Hva er problemet her ?

1. Logitech

2. Transport (pga streiken)

3. Komplett

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en retur som kom for et par dager siden, et Sapphire Radeon 9600XT. Dette skiftet leveringsdato mange ganger, men fikk det da til slutt. Dette har da pågått siden Februar, var da jeg sendte inn mitt daværende kort i retur og noen dager senere fikk jeg opp at dette kortet som jeg har nå ble erstatningsvaren. Så jeg måtte vente i underkant av 3.mnd før nytt kort lå på posten.

SÅ vet ikke om detta har sammenheng med det som har hent "deg", men kanskje, ser jo også selv at mange varer har en eller annen leveringsdato.

Lenke til kommentar

Heisan, vi har akkurat i dag varer for ca 100 millioner på lager, så situasjonen skal ikke være så alt for gal. Vi er ikke påvirket av noen streik på annen måte enn andre folk (fremdeles bra med toalettpapir og matvarer på huset) :-)

Når det gjelder akkurat denne varen, så er årsaken en kombinasjon av stor etterspørsel og produksjonen til leverandøren Logitech. Produktet er rett og slett litt for populært i forhold til kapasiteten de har på fabrikkene sine. Tror både kundene, vi og Logitech håper det bedrer seg så fort som mulig.

Er det andre produkter som dere lurer på, si gjerne i fra.

:)

Lenke til kommentar
Heisan, vi har akkurat i dag varer for ca 100 millioner på lager, så situasjonen skal ikke være så alt for gal. Vi er ikke påvirket av noen streik på annen måte enn andre folk (fremdeles bra med toalettpapir og matvarer på huset) :-)

Når det gjelder akkurat denne varen, så er årsaken en kombinasjon av stor etterspørsel og produksjonen til leverandøren Logitech. Produktet er rett og slett litt for populært i forhold til kapasiteten de har på fabrikkene sine. Tror både kundene, vi og Logitech håper det bedrer seg så fort som mulig.

Såklart det er mere vi lurer på...som foreksempel prisene på Datawrite DVD- plater:

Kjøper du 4*25 dvdèr i cakebox (100 tilsammen) så blir det 272 kr*4 =1088 kr

Kjøper du cakebox med 100 dvdèr så koster det 1451 kr..... er det den store cakeboxen som koster 363 kr ekstra? bare lurer.... :w00t:

Lenke til kommentar
Såklart det er mere vi lurer på...som foreksempel prisene på Datawrite DVD- plater:

Kjøper du 4*25 dvdèr i cakebox (100 tilsammen) så blir det 272 kr*4 =1088 kr

Kjøper du cakebox med 100 dvdèr så koster det 1451 kr..... er det den store cakeboxen som koster 363 kr ekstra? bare lurer.... :w00t:

Tenker nok dette har litt mer med gamle priser som ikke er oppdatert. Jeg føler det er snart ett år siden jeg kjøpte Datawrite platene til akkurat samme prisen... (og den gang var det veldig billig).

Lenke til kommentar
Heisan, vi har akkurat i dag varer for ca 100 millioner på lager, så situasjonen skal ikke være så alt for gal. Vi er ikke påvirket av noen streik på annen måte enn andre folk (fremdeles bra med toalettpapir og matvarer på huset)

Har til litt undring oppfattet at dere selger "Twinmos PC2700 CL2 512mb" rambrikker til 340kr stykk. Er dette her feilprising, eller er dette riktig pris? og, vil prisene på PC2700 (333mhz) minne øke i noen grad utover nå siden ddr2 minne begynner å komme for fullt?

Vurdere å kjøpe litt mer minne, og trenger derfor litt opplysninger.

takker på forhånd.

Endret av Eplenektar1
Lenke til kommentar

Hei Eplenektar1

Jeg finner desv. ikke produktet du snakker om til den prisen på web. Har du en link eller varenummer så skal jeg titte på dette. Send meg en PM er du snill. Når det gjelder prisene på DDR2 er det svært vanskelig/umulig å si hvordan dette vill påvirke markedet for DDR(1). Det er forøvrig signaler fra markedet som tyder på en viss økning i prisene på minne (Generelt) men dette er helt normalt og ufarlig. Som du sikkert er klar over er det særdeles mye svingninger i minnepriser i Asia (Der stort sett alt av chips produseres). De fleste av oss har jo vært vitne til svært store svingninger på pris på grunn av jordskjelv i Taiwan osv. Det er stort sett slik i Asia (Faktisk har flere aviser der nede har indexer over minne på lik linje med feks. olje/aksjer osv.) og det meste tyder vel på at det vill bli slik utover.

Ha en fortsatt fin kveld hilsen oss i Komplett.no :thumbup:

Lenke til kommentar
Link til dette minnet. se for dere selv ;):yes::yes:

Hei igjen Eplenektar1

Årsaken til at du finner dette minnet på web per i dag er at du benytter en gammel link (Eller endrer en annen). Tror jeg da. Ser du på teksten som står på dette minnet. "Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. Denne varen er normalt på lager, men er midlertidig utsolgt og vil bli bestilt fra våre leverandører. Vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon. Normal leveringstid til oss er 5 dager"

Årsaken til at dette skjer er at web foreløpig lar deg vise utgåtte produkter men en feil viser også tilgjengelighet samt kjøpeknapp. Dette er jo ikke meningen (Selv om vi skal lage muligheter for å se produkter som er kjøpt innunder kontoen din(andres)). Vi beklager at det er slik per i dag men som dere vet jobber vi på spreng med web/logistikk om dagen og dette kommer ut på web som en "option" veldig snart.

Dere skal vite at vi takker og bukker for deres evne til å finne feil å gi oss tilbakemeldinger på feil/forbedringer. Vi har/og jobber enda 110% med web/systemet i ryggen av web. For hver dag som går kommer vi ett skritt nærmere der vi ønsker å være. Nå har det seg slik at også Komplett.no ser på TV (Som de fleste andre), i dag er det Idol som står på tapetet...

Stor takk fra Komplett.no :thumbs:

Lenke til kommentar

Ta en tur til www.mpx.no hvis dere ønsker en nettbutikk med service, fikk et kamera som var ødelagt ved levering, og de brukte kun 3 dager på å sende meg et nytt et. Kjøpte pc til 18000 kr hos komplett, de leverte da et logitec tastatur som fungerte i 1 mnd , for så å ta kvelden. Da teknikeren der ikke fant noen feil skulle han ha 150 kr for jobben, ba dem beholde hele tastaturet.

Har siden da brukt 20 000 på pc deler hos andre leverandører privat, og mye mye mer på jobben.

Lenke til kommentar
Ta en tur til www.mpx.no hvis dere ønsker en nettbutikk med service, fikk et kamera som var ødelagt ved levering, og de brukte kun 3 dager på å sende meg et nytt et. Kjøpte pc til 18000 kr hos komplett, de leverte da et logitec tastatur som fungerte i 1 mnd , for så å ta kvelden. Da teknikeren der ikke fant noen feil skulle han ha 150 kr for jobben, ba dem beholde hele tastaturet.

Har siden da brukt 20 000 på pc deler hos andre leverandører privat, og mye mye mer på jobben.

Det kan hende at du har vært litt uheldig med sørvisen, men det kan jo skje en feil iblant. Jeg f. eks. hadde problemer med pc-en, reparatør kom innom men slapp å betale noe som helst.

Det jeg skulle poengtere er at man trenger ikke alltid være like heldig, noe som jeg også har erfart med min tidligere fujitsu siemens pc. BRENN! :mad::thumbdown::angry:

Lenke til kommentar

Og hva hadde dette oppgulpet med denne tråden å gjøre? Greit at du ikke liker Komplett, men hold deg sånn nogenlunde i samme verdensdel som topic.

Jeg liker ikke fotball eller enhver annen form for idrett(bortsett fra minigolf og curling), men slenger jeg med leppa i tråder som ikke handler om idrett for det?

Skjerpings ! :roll:

Lenke til kommentar

Lukter brukerfeil i laaaaaaaaaaaange baner her, ja !

Virker tastaturet så er det i orden når komplett sier så !

Har ingen grunn til å tvile på kompetansen der i huset.

Lenke til kommentar

mye jeg kan gjøre galt , men ikke på oppsettet på tastatur gitt, har ikke jobbet som IT Sjef i 3 år fordi jeg ikke kan sette opp et tastatur. Men men, heldigvis finnes det mange butikker som yter service ( inkludert komplett), mye å si hvem som var på jobb den dagen.

Lenke til kommentar

Japp, dette merkes i min butikk også. Logitech sliter for tiden.. :(

Lenke til kommentar
Har noen andre enn meg observert at komplett for tiden er tomme for mye varer?

Har dette noe med streiken å gjøre ?

Bestilte selv denne for over en måned siden, står fremdeles på rest... :

Logitech Internet Navigator Keyboard SE (Norsk Versjon), PS/2 og USB, Retail

Denne har byttet dato for ankomstdato flere ganger og lagerstatus står nå som :

Ingen tilgjengelige i dag. 3 stk 2004-06-01 (ubekreftet)

Hva er problemet her ?

1. Logitech

2. Transport (pga streiken)

3. Komplett

:hmm:

prøv og kjøp fra logitech.com da? du får at den ikke er i stock! :roll:

sån skjedde med meg når jeg skulle ha Logitech MX510 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...