Gå til innhold

Boomslang 1000, 2000 eller Dual Optical??

Anbefalte innlegg

Jeg har en mus nå, en trådløs Logitech mus, Mouseman Optical. Det som er problemet er at den er trådløs, og funker derfor ikke særlig bra i CS og liknende spill. Derfor skal jeg ha en til, kun til CS og spill, og trenger hjelp å velge. Har sett litt på BS musene og Dual Opticen, ingen av disse ser så dumme ut. Men hvilken skal jeg velge? Musen jeg har er samme form som DO, og den liker jeg. Men samtidig så har jeg litt lyst å prøve en ny en. Også har jeg hørt at BS2k er den beste musen til CS. Og hvor stor forskjell er det egentlig på BS1k og 2k? Er det verdt 150 kroner? Vil gjerne ha alle erfaringer med alle disse musene, positive og negative :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei!

kan på det sterkeste anbefale deg MS explorer 3.0 optisk mus...

var ikke spess god i cs før, fikk denne musa igår, idag hadde jeg 19-1 i score (7 vs 7), og ca. 13 av de var hs!

anbefaler deg den på det sterkeste!

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hmm.. den er ikke klumpete og stygg!!!!

hehe :smile:

anyway, hadde satsa på dual optical jeg.. var de det stod mellom da jeg bestillte ny mus selv...

Beret

Lenke til kommentar

jeg anbefaler deg razor boomslang 2000, bedre mus får du ikke, problemet er at de ikke er lett å få tak i, men vis du kommer over en ikke tivil et sekund, dde som sier at den er dårlig har ikke prøvd denne ordenlig. makan til presis mus skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Hmm... Bare motstridende meldinger her. Vanskelig valg. Men boomslang har jeg hørt er dyrisk bra. Har hørt mye bra om Dual Optical, men ikke like mye som Boomslang. Tror jeg går for Boomslang, selv om de ofte er feil på. Satser på å få en ordentlig en. Både Komplott.no og Flexi får de inn snart, håper eg. Ubekreftet 12.04...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

ritz:

seff ska me spela 1on1 snart...

kontakt meg på undernet #teleslakt, så kan du se følelsen av å tape i øynene.. :smile:

Nor_Beret

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-06 23:32, Space_Shoot skrev:

Jeg tror dette er revision 2 av boomslang som skal være mer holdbar enn tidligere.

Så de som kommer i butikkene nå er bedre enn de forrige? Mer holdbar? Håper det ihvertfall :smile:Men er det egentlig så stor forskjell på 1000 og 2000? Er det verd 150-200 kroner? Merker man forskjellen, eller er det bare på papiret?

Lenke til kommentar

Uten tvil bør du kjøpe enten dual optical eller ms v3.0!! Disse optiske musene har gått forbi ballmusene i nøyaktighet!!

Vil du ha "bevis" så kan jeg fortelle at flesteparten i verdens desidert beste cs-klan NiP bruker ms v3.0!! Og det til tross for at de er sponset av Razer Boomslang!!!!! For meg sier i hvert fall det ALT :smile:

Jeg har selv dual optical fordi ms sin ikke passer hånda mi :wink: Og jeg er sinnsykt fornøyd med den musa!!

Husk også at musmatta du bruker er veldig viktig!

Lenke til kommentar

Nå taler jo tallene for seg selv og da... Razer har mer futt enn optiske. Dessuten: Du blir ingen vesentlig bedre fps spiller ved å bruke verdens beste mus, du har bare et bedre redskap som gjør ting litt lettere. De beste i verden bruker den musa de selv føler er best til seg, ikke den musa som resten av verden sier er best. Det samme gjør alle proffe idrettsutøvere.

Det er uansett kun en ting som gjelder: Finne det man liker best og holde seg til det.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-06 23:46, Darth MToffy skrev:

Uten tvil bør du kjøpe enten dual optical eller ms v3.0!! Disse optiske musene har gått forbi ballmusene i nøyaktighet!!

Vil du ha "bevis" så kan jeg fortelle at flesteparten i verdens desidert beste cs-klan NiP bruker ms v3.0!! Og det til tross for at de er sponset av Razer Boomslang!!!!! For meg sier i hvert fall det ALT :smile:

Jeg har selv dual optical fordi ms sin ikke passer hånda mi :wink: Og jeg er sinnsykt fornøyd med den musa!!

Husk også at musmatta du bruker er veldig viktig!

MS Explorer 3 har 400dpi oppløsning, Logitech Dual Optical har 2x800(1600 for de som ikke kan matte) og Boomslang har 1000 eller 2000, ettersom hvilken versjon du kjøper. Så de optiske har enda endel frem til BS2000 når det gjelder nøyaktighet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet noe grundig forskjellen på 1000 og 2000 versjonen, men 250 er jo ingenting. En tur på byen og du vil bruke 2 ganger så mye som det der.

Jeg syns Dual Optical er helt greit å bruke, de fungerer i spill og kjempebra til surfing eller andre programmer, men i cs og andre fps der presisjon er viktig så er jo Boomslang helt rått.

Det kan bli litt uvant den første uken du spiller det, men når du har blitt vant med den så garanterer jeg at du aldri vil bytte til noe fra microsoft (i alle fall ikke noe som er på markedet nå). Nå er jo disse Boomslangene spessial designet for slike spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...