Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Beskrive en Jente med 1 ord

Kultom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner egentlig ikke hvorfor han skal komme med et supert kompliment til en venninne for!?

Men det finnes forskjellige ting som man kan gi ros på. Hva med "Du er en av de få jeg kan stole på" eller noe i den duren.

Å gi uttrykk for at hun er smart, kløktig, fornuftig, morsom, gledespreder o.l. er også ting som hun sikkert liker å høre. Pent antrekk, kule sko, stillig bukse......you name it..... Er litt vanskelig å si noe da man ikke vet åssen dama er

Lenke til kommentar
Du er den beste venninnen jeg noen gang kunne fått

Den gutten som får deg er verdens heldigste gutt

Er du klar over hvor søt du er?

Så pen du ser ut i dag

(bør være klar over at dette kan mistolkes og hun tror at du er interessert)

Hva med:

Du er så pen at jeg kunne drikke morrapisset ditt.

:hmm: Nei.

Lenke til kommentar

Fy faen for en useriøs drittråd.

Du er så nydelig og vakker at jeg får en varm følelse i hele kroppen hver gang jeg ser deg. Du har en utstråling som ingen kan måle seg med, og det er bare noen av tingene som er så fantastisk med deg. :love:

Lenke til kommentar

Hva med: Du er så søt at jeg får hull i tennene?

Her er et klassisk eksempel:

Du: Har du en tannkost?

Jenta: Nei, hvorfor skal du ha en tannkost?

Du: Du er så søt at jeg får hull i tennene!

Jenta: Du er søt du også; skal vi bli sammen?

Du: Ja, seff!

:w00t:

Endret av vorbis
Lenke til kommentar

Hmm, vel, hun vet hva hun er for meg. jeg prøver meg ikke på henne, hun bare kom til å spørre " kan du beskrive meg med ETT ord?" hvor jeg da svarte "kan du beskrive meg med ett ord, er ikke så lett skal du se!" Og hun sier "Go'nerd'". HUN TRAFF RETT PÅ :p men jeg klarte alrdi finne på noe da.

Men mange bra forslag til det spørsmålet kommer fra dama en gang i fremtiden. "She Devil" absolutt best, med "du er så søt at jeg får hull i tenna" på andre :thumbsup:

Lenke til kommentar

lperik

"andrevalget"

haha :thumbup:

B|Real

De jentene som man som oftest har et godt forhold til, vil jeg si at det ikke går ann å beskrive med et ord.

Dog, andre som man har et mindre godt forhold til klarer man lett og finne utrykk for. Så rart..

"Sad,but True"

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...