Gef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nå sa trådstarteren at det ikke skulle være noe romantisk. Dette er til ei veninne, han har kjæreste fra før av. Der ser man hvor mange som i det hele tatt gidder å lese hele tråden før de svarer. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Skjønner egentlig ikke hvorfor han skal komme med et supert kompliment til en venninne for!? Men det finnes forskjellige ting som man kan gi ros på. Hva med "Du er en av de få jeg kan stole på" eller noe i den duren. Å gi uttrykk for at hun er smart, kløktig, fornuftig, morsom, gledespreder o.l. er også ting som hun sikkert liker å høre. Pent antrekk, kule sko, stillig bukse......you name it..... Er litt vanskelig å si noe da man ikke vet åssen dama er Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det beste er å si ting rett fra hjertet! Du burde serriøst ikke ha problemer med å finne ord til bestevennen din. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du er den beste venninnen jeg noen gang kunne fått Den gutten som får deg er verdens heldigste gutt Er du klar over hvor søt du er? Så pen du ser ut i dag (bør være klar over at dette kan mistolkes og hun tror at du er interessert) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du er den beste venninnen jeg noen gang kunne fått Den gutten som får deg er verdens heldigste gutt Er du klar over hvor søt du er? Så pen du ser ut i dag (bør være klar over at dette kan mistolkes og hun tror at du er interessert) Hva med: Du er så pen at jeg kunne drikke morrapisset ditt. Nei. Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Fy faen for en useriøs drittråd. Du er så nydelig og vakker at jeg får en varm følelse i hele kroppen hver gang jeg ser deg. Du har en utstråling som ingen kan måle seg med, og det er bare noen av tingene som er så fantastisk med deg. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Hva med: Du er så søt at jeg får hull i tennene? Her er et klassisk eksempel: Du: Har du en tannkost? Jenta: Nei, hvorfor skal du ha en tannkost? Du: Du er så søt at jeg får hull i tennene! Jenta: Du er søt du også; skal vi bli sammen? Du: Ja, seff! Endret 6. mai 2004 av vorbis Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det der var ikke morsomt engang. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm, vel, hun vet hva hun er for meg. jeg prøver meg ikke på henne, hun bare kom til å spørre " kan du beskrive meg med ETT ord?" hvor jeg da svarte "kan du beskrive meg med ett ord, er ikke så lett skal du se!" Og hun sier "Go'nerd'". HUN TRAFF RETT PÅ men jeg klarte alrdi finne på noe da. Men mange bra forslag til det spørsmålet kommer fra dama en gang i fremtiden. "She Devil" absolutt best, med "du er så søt at jeg får hull i tenna" på andre :thumbsup: Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) kan du ikke bruke hånda eller noe ah!? øhhh ...beste had vært om du kunne si hva du hadde på hjerte der og da!...det er alltid det beste...hvis du ikke skal starte en krangle dialog da Endret 6. mai 2004 av darapa Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vet ikke hvaslags jente det er, men "god" er et bra adjektiv! Mest beskrivende for snille jenter som bryr seg mye om andre, etc. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 har ikke grunnlag for uttalelsen men å kalle ei jente for himmelfallen trur jeg ville slått godt ann ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Tror jenta hadde blitt glad for å bli kallt ei jente og ikke en jente Ellers så burde du jo vite det ene ordet du skal beskrive din beste venn med bedre enn oss.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Min favoritt-setning: "WOW! Du har slanket deg. Du kan UMULIG veie mer enn 150 KG". Fra pondus? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 De jentene som man som oftest har et godt forhold til, vil jeg si at det ikke går ann å beskrive med et ord. Dog, andre som man har et mindre godt forhold til klarer man lett og finne utrykk for. Så rart.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) lperik "andrevalget" haha B|Real De jentene som man som oftest har et godt forhold til, vil jeg si at det ikke går ann å beskrive med et ord. Dog, andre som man har et mindre godt forhold til klarer man lett og finne utrykk for. Så rart.. "Sad,but True" Endret 8. mai 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå