Kultom Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg trenger en hau av helst "über-kompliment" (1 ord) jeg kan gi en jente... Si at hun er "ett eller annet" om dere forstår. Har VIKRELIG lyst å gjøre intrykk med denne. Alle forslag er velkommnen, det behøver nødvvendig vis ikke beskrive henne, men hvertfall være KJempe søtt. Tusen takk Mvh, Meg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Du er altså ute etter überklisjeèr som er så sukkersøte at du holder på å bli kvalm av å høre de... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Nei, dette kunne jeg også trenge. Om ikke et ord, maksimum en setning. En rivende bra setning! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Du er altså ute etter überklisjeèr som er så sukkersøte at du holder på å bli kvalm av å høre de... Riktig... SKIKKELIG übersøt2k4!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Nei, dette kunne jeg også trenge. Om ikke et ord, maksimum en setning. En rivende bra setning! I rockz0r your boxz0r "Lara"! 1 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Bare si at du liker henne! Elns. "Du er søt". Blir for voldosmt med det andre... eventuelt så kan du skrive dikt... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Fant ett jeg: "Perfekt" burde da holde ut kvelden hvertfall, Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Fant ett jeg: "Perfekt" burde da holde ut kvelden hvertfall, Ville ikke sagt det, da alle vet at ingen er perfekte uansett. Jeg ville brukt ord som Engel f.eks. Edit: Perfekt er heller ikke et romantisk ord spør du meg. Endret 5. mai 2004 av Gef Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Ikke meningen og være romantisk, det er til en vennine. Trukke dama hadde likt det om jeg skrev romantisk til bestisen liksom... Men hadde rett med at perfekt ble litt dumt... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med "Si meg....har du tatt av noen kilo?...." Nesten det eneste damer bryr seg om.....vekta! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hva med "Si meg....har du tatt av noen kilo?...." ... eller ikke. Nesten det eneste damer bryr seg om.....vekta! Spænk you for ze generalization and: No. Endret 5. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 du er så fin at jeg kunne drukket badevannet ditt den er soet Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med "Si meg....har du tatt av noen kilo?...." Nesten det eneste damer bryr seg om.....vekta! I så tilfelle, hva med: "Du er helt enorm!"... Her er det rom for flere tolkningsmuligheter! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Min favoritt-setning: "WOW! Du har slanket deg. Du kan UMULIG veie mer enn 150 KG". Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Tør jeg spørre: hun er bestisen din, hva er du egentlig ute etter? S'up? You gonna make a move, bro? Then you gotta set it straight, you know what I'm sayin'? 'Cause if you don't, you're in for a crash, ya! She'll see right through ya if ya don't mean what your sayin' ya! Aiiit! Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Ett ord: Tarduanirævva? Denne funkar sjokkerandes ofte Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Ett ord: Tarduanirævva? Denne funkar sjokkerandes ofte Føsj! Under førstegangstjenesten i Bodø lærte jeg denne sjekkereplikken; Ve du sjå ho før æ driv ho i dæ? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2004 Hehe.. Som et resultat av at jeg har spilt litt for mye CS i det siste: "Du er 1337" Alternativer: "Du er dødsøt" (og så synge resten av sangen) Og et alvorlig et: "Du er utrolig" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2004 Jenter er romantiske, og alle jenter liker en form for kurtise. Roser, sanger etc er ting jenter liker. Og jenter liker aktivitet, be henne ut på ting og tang, gjerne ting som er av den fysiske sorten. Jo mer du kurtiserer og varter opp, jo lengre faller hun for deg. Detaljer er viktig, jenter elsker at du legger merke til ting. Sannsynligvis har hun gjort noe spesielt nettopp for deg. Videre må du fortelle ting fra hjertet. ekte jegere kan shakespear etc. Slike sitater kommer godt med. Send masse brev. Husk sende på den gamle romantiske måten (snail mail). Og husk jenter hater ikke klisjeer som øynene dine er som diamanter... Det kommer ann på når og hvem som sier dette. Og lær deg å være øm og kjærlig, jenter liker merklignok slike ting også.. Vær spontan, dette liker også jenter. jenter som liker det litt mystiske og farlige er bare ute etter one night stands.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå