adsfiklam Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvordan lage egne spill til mobiltelefonen? Noen som vet? Finnes det noe gratis programvare man kan laste ned eller? Jeg har T630... Takk Endret 5. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
voluz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Lær deg Java og sett i gang det. Anbefaler Borland JBuilder, proffesjonelt utviklingsmiljø for Java. Å utvikle spill til mobil er jo ikke akkurat bare, bare. Skal ha bra programmeringskunnskaper da. Er ikke uten grunn at mobilspill er blitt en egen industri med heltidsansatte som bare driver og utvikler mobilspill. Om det var så enkelt at hvem som helst kunne gjøre det hadde det neppe vært noe å satse på... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg har en p800.....kan man lage spill t den? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 P800 er ikke særlig egnet for spill. Du må også finne ut om du vil lage java-spill eller Symbian-spill. Java-spill er definitivt det beste og har mye bredere støtte enn Symbian-spill. Sjekk http://forum.nokia.com , der finner du den informasjonen og dokumentene du trenger. http://www.sun.com er også et fint sted å begynne. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 P800 er ikke særlig egnet for spill ja, det kan jeg være enig med deg i.... det er ikke egnet for bilspill og slikt, men jeg spiller ofte kabal på den, og det fungerer fint.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, kortspill og brettspill er den perfekt for faktisk Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, kortspill og brettspill er den perfekt for faktisk Jupp, jeg elsker og spille Backgammon og sjakk på min P800 :) Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 P800 er ikke særlig egnet for spill ja, det kan jeg være enig med deg i.... det er ikke egnet for bilspill og slikt, men jeg spiller ofte kabal på den, og det fungerer fint.... Er jo litt feil at P900 (og P800) ikke er egnet for bilspill da, siden de har det aller beste bilspillet som finnes på markedet for mobile enheter. Hevder seg langt på vei med de beste på GameBoy. Bruker fullskjerm og hele pakka. Les mer om V-Rally her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå