OrakL Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvordan lage cs film ?? Det er jo ikke bare til å bruke Videomatch som alle sier !! Tror man må gjøre om din ''DEMO'' til .bmp eller no!! er det noen som kan hjelpe meg med hvilket prog jeg må bruke for å gjøre om filene så jeg får dem in på Videomatch??? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Ok: *trekke pusten dypt* Du må gå inn i CS åpne cosol og skrive "Viewdemo navetPåDemoen" Så ser du igjennom, og når du kommer til noe du vil ha med på filmen din, så skriver du "Starmovie DetDuVilKalleKlippet 30" (30 står for hvor mange fps. Ikke bruk mere en 30, da vil alt gå sykt fort. 30 er normalt tempo) Når du vil stoppe klikket, skriver du "endmovie" Så, nå har du ca 1000 .bmp filer i cstrikemappa di. Da åpner du Videomach går inn i search eller hva faen og finner fram bildene og setter dem inn, velg codec osv og generate den eller hva dem bruker i det programmet og voila: ditt første klipp. Neste gang: Bedre topic Ikkeb ruk den skrifta, bruk normal skrift Edit: Velkommen til forumet Endret 5. mai 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Måtte du brenne i evig tid innerst i innerste helvete! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Også drar du opp Sony Vegas 4.0 som du selvfølgelig har og redigerer den. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 wow stor skrift.... vi er ikke døve Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du kunne jo kanskje søkt på forumet, er vel blitt en del av disse trådene nå... Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Sorry pga stor skrift.. ! er ny her se Jeg fikk til klippene og Videomatch.. Supert Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sorry pga stor skrift.. ! er ny her se Jeg fikk til klippene og Videomatch.. Supert Da går du inn å endrer på innlegget ditt og tar bort den store skrifta. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nå har jeg svart på samtlige slike poster og jeg sier til deg som de andre: Søk først, spørr etterpå Du kan lese mer her hvor det også er linket til 4 andre liknende poster, hvor folk spør om akkuratt det samme som deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå