jic Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei jeg prøver å lage en lignende opplegg som wap.lasyk.net har, jeg har laget en script som funker i ie men når jeg prøver det i mobilen funker den ikke. Jeg bruker Mysql for å hente tingene. Feil mld som jeg får er at det ikke finnes. Noen som har tips, anngående wap sider, Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Dette har null med PHP å gjøre. Anbefaler deg en tur inn på http://www.w3schools.com/wap/default.asp. Der står det en del om WML som er det formatet de fleste mobiltelefonene støtter. Mange mobiler har også begynt å støtte XHTML. Ta en titt på begge du. Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Vel lasyk bruker php og derfor skrev jeg det her, men takk for det raske svaret. Skal ta en titt på lenken du skrev. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis du hadde klart å spesifisere litt mer enn "Feil mld som jeg får er at det ikke finnes" og lagt ut litt kode her, så ville det blitt 15 hakk enklere å hjelpe deg Lenke til kommentar
jic Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Vel feil meldingen som jeg får er at koblingen finnes ikke. i Wapen. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ta en titt i et tidligere emne: wap og php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå