Gå til innhold

Tastelås med kode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg lurer på om det finnes et program som man kan taste inn passord når man skal skru av tastelåsen.Har noen nysgjerrige famile medlemmer og venner.

Du nevner ikke hvilken mobil det er til.

Jeg husker fra P800 at der kunne man velge en låsekode som skulle tastes hver gang man ville bruke mobilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva? Ikke noe vits? Selvsagt er det vits! feks en rask kombinasjon så låser du mobilen? Hadde vært veldig kjekt det!

Siden dette er symbianforum lurte han sikkert på om det finnes noe sånne symbianprogrammer. Det burde det absolutt!

Det finnes ikke noe sånn på 3510i nei!

Endret av kvork
Lenke til kommentar

Tenker du er ute etter en såkallt "Telefonlås",som går ann å sette på automatisk (på tid med andre ord) på visse telefoner.. Låser telefonen helt.

Til symbian mobiler kan du også få programmer som passord beskytter innboxen/utboxen for å skjerme sensitiv info (:p) for uvedkommende ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Takk for tips.Men nå har jeg ikke Nokia 3650 lenger,så vi slutter diskusjonen nå!
Tenker du er ute etter en såkallt "Telefonlås",som går ann å sette på automatisk (på tid med andre ord) på visse telefoner.. Låser telefonen helt.

Til symbian mobiler kan du også få programmer som passord beskytter innboxen/utboxen for å skjerme sensitiv info () for uvedkommende 

sa jeg noe om 3650 da..?

<---;) Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...