Peacock Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) ja hvilken slangeklemme kan jeg bruke å denne slangen: Link:microplex må jeg ha plast klemmer eller kan jeg bruke metallklemmer har hørt at det kan gå hull på slangen hvis jeg bruke slangeklemmer i metall.... Jaja håper dere vet bedre enn meg iallefall. takker for alle svar Edit: et par skriveleifer men la gå Edit2: det jeg lurer på er om dere vannkjølingsguruer vet om mitt litt ute på dato hovedkort er kompitabelt med denne vannblokken? link:microplex dette er mitt hovedkort.... link:fra google Endret 5. mai 2004 av Peacock Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 tror jeg ville gått for plast jeg, det funker liksom til det meste Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Slangeklemmer av metall kan skjere seg inn i plasten . . . Plastikk er tingen, og strips er plenty godt nok. Er ingen guru, men svarer likevel Om blokka passer til ditt hovedkort er ikkje godt å sei. Blokka brukar vel dei fire hola rundt socket. Det ser ikkje som om kortet ditt har disse hola. Slapps.com er forresten ei norsk side. Bildet er henta frå denne testen. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 JEG ser hull rundt socketen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå