Gå til innhold

Hvordan fjerne Myserchwindow.com

Anbefalte innlegg

Hei,

Plutselig en dag ble Mysearchwindow.com startside og jeg har en fordømt toolbar som forfølger meg over alt. Har byttet startside, slettet det jeg kunne finne i windows mappa, slettet alt på internettgreia i kontrollpanel og kjørt adware 6.0 (oppdatert). Likevel vil ikke den jævla startsiden og toolbaren forsvinne.

Hvordan skal jeg fjerne den?

Takker for alle svar! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, nå begynner jeg å bli smått irretert!!!

Jeg har prøvd alle tipsene deres og lastet ned 3 forskjellig ad-ware programmer. De finner og sletter. Likevel vil ikke startsiden og toolbaren bort. Mysearchwindow er jo regelrett datakriminalitet!

Så, har dere noen andre råd? Om hvor filen ligger i windows mappa osv.

Jeg vil se mysearchwindow dø i kveld!!! :mad:

Lenke til kommentar

Heisann! Ad-Aware, SpywareBlaster og lignende programmer fungerte ikke for meg heller. Hijacking, som det kalles, er sinnsykt irriterende. Heldigvis finnes det et program på nettet som fikser dette. Programmet heter Hijackthis og er helt gratis. I tillegg til å kvitte seg med uønskede startsider kan det fjerne broswer add-ons og buttons. Har det selv, og det fungerer ypperlig. :thumbup:

Dowload HijackThis 1.97.7

Bare å spørre dersom du trenger hjelp til å bruke det. :yes:

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar

WOW! Hvis du synes at det er irriterende, se hva jeg har, da:

satan.JPG

ARGH! Noen som vet hvordan den kan fjernes? Altså, når jeg trykker på ordet spam, kommer jeg inn på en sønn føkka side med masse dritt. "Want to learn more about SPAM?" står det når jeg holder musen over ordet "spam" o.l.

AHHHHHHHHH :mad:

Lenke til kommentar

Ja jeg har sett sånn før. Det finner nøkkelord som car, house etc og gir det masse kommersielt dritt om temaet.

Vet dessverre ikke hvordan du fjerner det. Jeg formaterte pc'en for det var noe jeg ville ha gjort uansett.

Lenke til kommentar
Ja jeg har sett sånn før. Det finner nøkkelord som <A TITLE="Click for more information about car" STYLE="text-decoration: none; border-bottom: medium solid green;" HREF="http://search.targetwords.com/u.search?x=5977|1||||cars|AA1VDw">car</A>, house etc og gir det masse kommersielt dritt om temaet.

Vet dessverre ikke hvordan du fjerner det. Jeg formaterte pc'en for det var noe jeg ville ha gjort uansett.

Ja, nettopp, og spesielt "gift". Når jeg da leser på vg, og det står "...Å være gift er..." får jeg opp den idiotiske grønne chiten under. I tillegg ble ordet ditt, "car", streket under med grønn skrift. "Want to learn more about cars?"

ARGH! :mad:

Lenke til kommentar
Jo, er det grunnen til at siden nekter å forsvinne selv etter at jeg har innstallert alle spybot programmene?

Første geng jeg installerte Messenger Plus! fikk jeg et problem med at startsiden alltid ble satt til "myserach-et-eller-annet" + masse ikoner på skrivebord og snarveier i "Favoritter" :blush: .

Grunnen var at under installasjonene kom det opp den "vanlige" lisens/rettighets-greien der man som oftest må hake av på om man godtar "avtalen" eller ikke, jeg pleier som vane å bare trykke ja når jeg kommer til den dialogen i installasjonsprogrammer, men på messenger plus! er det annerledes, der spør programmet om man vil installere sponsorprogrammet i tillegg til messenger plus! :wallbash:

Dum som jeg var trykket jeg selvfølgelig "Yes, I want to install the sponsor-program" :wallbash: , og gikk videre. Etter ca. 1 min etter installasjon merket jag MASSE forandringer i IE og skrivebord, så jeg begynte å slette og endre, men kom ingen vei :mad: .

Til slutt avinstallerte jeg messenger plus! og gikk gjennom installasjonen nøye og til min store overraskelse fant jeg ut hva som var feil :idea: . Jeg trykket "No" i den lisens-liknende-greien og gikk videre, plutselig hadde jeg full kontroll over hele pc'en :thumbs::thumbup::w00t:

ANBEFALES!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...