Eirik_R Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er det en billig joystick å få tak i som offisiellt støttar linux. testa den knerta wingman force 3d stikka mi på suse og windows i dag, som venta dårleg resultat i windows, berre ørlite betre i suse, reknar med at noko inni joysticken er ødelagt, men får den ikkje opp poenget, er det en joystick til under 500 kroner som offisiellt støttar linux, eller som er grundig testa for støtte i linux? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jøss, hva bruker du Joystick til? -- Er utrolig lenge siden jeg har prøvd den nostalgiske gleden Flysimulator? Hmm... -- Jeg kan ikke komme med noe rent fornuftig annet enn at kanskje du finner noen svar på et flightsim forum for linux brukere eller noe i den duren. Finnes masse slik info på nettet - er bare det å finne det. Kanskje du først kan se etter en god joystick for å så søke på internett med modellnavnet + linux, så finner du nok en del mailer/tråder der folk skriver om den osv. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 om bruken har dualboot med windows av en grunn, skal kunne køyre mange program/spel som eg ikkje får emulert i linux, sikkert mulig per i dag brukar eg joysticken kun i windows, men ettersom min linuxbruk er stadig aukande vil eg ha ein joystick som er uproblematisk å flytte over til linux Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kernelen støtter vel endel joysticker out of the box. Last ned kernelen du bruker, og sjekk configen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå