fondus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei. Sitter og prøver å få opp Gallery, men har støtt på et par problemer. Det første er dette: Error: albumDir: /home/p/pt/pt-home/public_html/bilder exists, but is not writeable by the webserver user. Try: chown -R nobody /home/p/pt/pt-home/public_html/bilder or if that doesn't work: chmod -R 777 /home/p/pt/pt-home/public_html/bilder Jeg har satt /bilder sin attribute til 777 Det andre problemet er dette: . Also make sure that if you have an open_basedir restriction then this tmp directory should be under the open_basedir path Error: Directory /home/p/pt/pt-home/public_html/temp does not exist. Please create it. /temp finnes i virkeligheten og den er også satt til 777. Hva er feil? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det tok meg max 30 sekunder å finne linken til supportforumet til Gallery. LiNK Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Problemet på det forumet er at jeg aldri mottar noen registrerings-mail, derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå