Drunken_Master Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg har en PSone, og en Nintendo 64 som bare står å "ruste". Noen som vet om noen mods jeg kan gjøre? Eller noen som vet om noen Guider? Takk for tips! Endret 5. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kan jo kanskje prøve noe lignende som denne Kisen har gjort Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har en PSone, og en Nintendo 64 som bare står å "ruste". Noen som vet om noen mods jeg kan gjøre?Eller noen som vet om noen Guider? Takk for tips! hadde vært tøft å puttet den inn i et eller annet, da... husker vi hadde planer om å lage PC-64... Men kom aldri lengre enn å demontere 64'n... Den står fortsatt uten plasten sin, og fungerer kjempebra.. bruker den stadig vekk, faktisk. Det du kunne prøvd var å mounte en 64 i tv'n. Lage noen hull på toppen av TV'n til å putte inn spill, og så er du i gang. Problemet med 64n er at alle komponenter sitter fast i hverandre... så ting bør vel sitte der det sitter orginalt. Skal hjelpe deg med å komme igang jeg, Ole... tar det i kjeller'n til Kjell eller noe der er det vel plass (og utstyr) i hvertfall Lenke til kommentar
Brack Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Selger jo modchip til PS1 her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå