jke Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Går det an å få ringetoner som sanger på 6600 uten at man bruker det programmet man får med og istedet legger filen direkte inn med en kortleser? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jada. Bare legg dem inn som .wav filer og ikke .mp3 så kan du bruke de som ringetoner Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jada. Bare legg dem inn som .wav filer og ikke .mp3 så kan du bruke de som ringetoner Tar de ikke veldig stor plass da? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jo, men da må du kutte dem opp Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jo, men da må du kutte dem opp Vet du et gratis program jeg kan bruke? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jo, men da må du kutte dem opp Vet du et gratis program jeg kan bruke? Søk etter Music Cutter her! Da burde du finne noe. Hvis du skal konvertere fra mp3 til wav anbefaler jeg deg dbPowerAMP. Det er gratis og du finner det på den samme siden også. Bare søk Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Eller audacity. Genialt program! Gratis er det også. Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 syns likevel filene var litt store til min mobil Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 syns likevel filene var litt store til min mobil Ja, det blir ganske store. Men har du ikke minnekort? Lenke til kommentar
jke Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 jo men bare på 32mb.har 800kb igjen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 på tide med nytt da kan jo legge ting på telefonen også Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bruk nero wave editor som nesten alle har. Følger med Nero, det kjente brennerprogrammet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå