Crack Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hmmm. jeg begynte å bygge ny pc i dag. Festet prosessoren på hovedkortet og sånn og fulgte bruksanvisningen. så skulle jeg feste viften og satt den på, så satt den ikke helt riktig så jeg måtte ta den opp igjen og ssatt den på igjen. så monterte jeg resten av viften(kjøleren) og det ser helt greit ut. problemet var når jeg løftet den opp igjen var det så prosessoren rar ut. virket som litt satt igjen. er dette farlig har jeg herpa hele dritten nå`????? Endret 5. mai 2004 av Crack Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Demonter alt sammen , fjern all goop fra cpu og sjekk med et forstørrelseglass. Er det noe som ikke ser ut som det skal (feks brekte hjørner) er det stor mulighet for at du har herpa den. Eneste måten å sjekke den er å montere kjøleribba riktig og prøve å starte dataen. Svart skjerm : død cpu . Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jeg vil tro at 'det som satt igjen' bare er fra den termiske matta som sannsynligvis ligger under kjøleren. Fyr opp! Er CPUen i orden, vil alt funke som det skal - er den død, funker det ikke. Tror ikke det er noe problem. _ johanf Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvis det er en vanlig cpu kjølribbe med viffte er det mulighet for at thermalpad'n sitter igjenn. Start opp og sjekk om det funker! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Som sagt, rens kjerna for å finne ut om det gikk skeis eller var rester Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvilken prosessor er det? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Crack, du vet bedre enn å skrive så dårlige emner. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg