Shotgun Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Anmeldelsen har jeg lest flere ganger allerede. Den er som vanlig godt skrevet. Men hvor har jeg vært den siste tiden? Jeg visste ikke at Spidermann hadde butikk i Fredrikstad? Men takk for tipset Fisken. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jepp, da er årets bilspill her! Om dere likte enern er det bare å bøye seg i støvet; bedre grafikk, bedre gameplay, bedre kjørefølelse, bedre lyd og lydbilde, FANTASTISK Xbox Live! Har spilt det i hele dag, og det er bare helt utrolig... Men spørsmålet er om jeg skal kjøpe dette spillet til uken, eller Ninja Gaiden Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg ville helt klart gått for Ralli2 men spørs hva du liker da. Ninja gaiden er utrolig bra laget den også ........sist nevnte er slåssing hele tiden,du går et lite stykke så dukker det masse fiender du må kille........gå litt til og nye bad guys kommer som du å ta deg av.Konseptet minner litt om final fantasy serien.Jeg likte IKKE gameplay på NG.........grafikken var fantastisk da. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Spiderman holder til midt i gågata i Fredrikstad, Nygaardsgata 49/51 :-) Help yourself :-) Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 må ha RalliSport 2, må ha.. ELSKET 1`en med hele mitt hjerte og jeg har ventet såå lenge på 2`ern. synd at det bare er til xbox , liker meg bedre med pc`en, får nesten investere i en xbox da og bruke tv`en til noe.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Spiderman holder til midt i gågata i Fredrikstad, Nygaardsgata 49/51 :-) Help yourself :-) De hadde masse spill jo! Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 må ha RalliSport 2, må ha.. ELSKET 1`en med hele mitt hjerte og jeg har ventet såå lenge på 2`ern. synd at det bare er til xbox , liker meg bedre med pc`en, får nesten investere i en xbox da og bruke tv`en til noe.. Sitter med samme følelsen bare at eg har en x-box liggende som venter spent på Rallisport2 Kansje vi har flaks og det kommer en Pc versjon litt senere,som det var med Halo Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Herre min jesus for ett rått spill det er.. kjøpte det i går ettermiddag, har fått prøvd det skikkelig nå, og det er rett og slett helt sinnsykt.. det beste bil-spillet jeg noengang har spilt, og jeg trur jeg har prøvd "de fleste".. vanvittig grafikk, kule biler, kule baner, enormt oppslukende "virkelighetsnær" følelse når du spiller. nei 6/6 hos meg Eneste negative jeg kan se er at de har tatt bort Lancia Delta Integrale fra eneren (svjv), og at man ikke kan kjøre hvilken bil man vil på banene.. men det er forsåvidt greit nok.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Helt enig med deg Ktulu. Det spillet er virkelig bra. Det er det beste bilspillet jeg har prøvd noen gang. Det forrige spillet var bra, men dette er helt hinsides. Men jeg må klage litt jeg også: Savner Integral`n. Det var den bilen jeg brukte mest i det forrige spillet. Har ikke kommet så langt at jeg har fått låst opp WRX`n, men da er sikkert det vonde glemt... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Men de har jo fremdeles metro'n og delta s4 da.. i tillegg til at quattro hillcllimbe har blitt en nydelig bil å kjøre, var tung som bly i eneren. men nå er den en fantastisk bil Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Wohoo - plukket det opp idag (fikk mast meg til det selv om de sa de ikke hadde lov å selge før fredag, så jeg skal ikke røpe hvem den greie butikken var...). Utrolig morsomt - og fet grafikk. Lyden er også brutalt bra hvis du bruker et 5.1-anlegg med trøkk! Missa litt i høy hastighet og brått så rulla jeg sidelengs 10-12 ganger før jeg stoppa mot et tre. Panser, dører og vindusbiter fløy rundt i terrenget - ble bare sittende å måpe jeg. Bilen så ut som noe fra Scrapheap Challenge på Discovery når jeg endelig kom i mål. Selvfølgelig så lagra jeg akkurat det replayet Foreløpig driver jeg bare og unlocker biler og baner etter beste evne, men skal nok teste litt Live i morgen kveld tror jeg. Endret 12. mai 2004 av Shimano Lenke til kommentar
snikka Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Lurer bare på en liten ting: Hvilken kameravinkel bruker dere når dere kjører? Jeg bruker "inside" nå. Brukte alltid "behind" før (på 1'ern og i starten på 2'ern) Litt vanskeligere med "inside", men mye bedre spillopplevelse. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Alle bilspill skal sees fra inside Uten panser da, bare veien foran deg. *SWOSH* Blir foresten bedre etthvert å se det fra innsiden. Du "føler" svingene mye bedre. Endret 13. mai 2004 av HMaster Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Løp og kjøp sier nå bare eg !! Unektelig det beste Rally/bil spillet eg noen gang har hatt gleden av å spille!,..må legge til at eg har prøvd det meste,som fks.mobil1 rally champ/extreme,rally masters,colin mcshit serien,nfs osv..osv... Colin Mcrea 4 er bare sååå dårlig etter å ha testet Rallisport 2 !! Mektig grafikk/lyd,skikkelig bra handling og utrulig fartsfølelse,..dette var vanvittig morro! Lenke til kommentar
vgard Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg kan ikke si noe annet enn at dette spillet er kongen på haugen, og det forrige var Rallisport Challenge 1.. Finnes ingen over og ingen på siden, spør du meg. Jeg og en kompis har spilt split screen på det siden jeg fikk det(1'eren), men nå er det en ny gutt i gata(ikke bokstavelig, samme kompisen, nytt spill). Det feteste jeg gjorde var Hillclimb med Quattro S1, eller hva det nå var, og natt, stummende mørke. Skumlere løp ha'kke jeg kjørt! Spesielt siden jeg ikke kjente banen. Mye mer avanserte baner, mye større baner, mye bedre baner, mye finere baner, mye bedre weather effects. Tja, alt er bedre med dette spillet, for ikke å snakke om skaden du kan pådra deg ved en liten velt, eller en stein på venstre forhjul.. All hail to Rallisport Challenge 2!! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har fått meg Ninja Gaiden ! SYKT FETT! Jeg skal spille til jeg fullfører det 100%, hvis noen ikke har Ninja Gaiden og gjerne vil ha det, kan jeg bytte det mot RalliSport Challenge 2 når vi begge er enige om at tiden er inne. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja, ninja gaiden er kult det også.. Men rallisport challenge2 er kulere, men det er vel bare fordi jeg digger bilspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå