NoLimit_^ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jepp, da er årets bilspill her! Om dere likte enern er det bare å bøye seg i støvet; bedre grafikk, bedre gameplay, bedre kjørefølelse, bedre lyd og lydbilde, FANTASTISK Xbox Live! Har spilt det i hele dag, og det er bare helt utrolig... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 oooh. Høres bra ut ja. Alt for mange spill som kommer til xbox nå. Har ikke råd til alle sammen. Håper ikke jeg nedprioriterer dette. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Kult, ventet på utrolig lenge nå. trudde ikke det hadde release før 15/5 jeg.. hvor får man tak i det? hos kjeder som expert, eller kun på nettet? Endret 5. mai 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg vet ikke nårtid det kommer ut, jeg skal bare anmelde spillet for itpro.no , så jeg fikk det vel litt tidligere jeg liker det bedre enn project gotham racing 2 så langt, siden banene er så varierte og godt lagde Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Åssn er det i forhold til andre rally spill som Colin McRae spillene, WRC spillene og ikke minst Rallisport Challenge 1?? Mye bedre? Eller ikke bedre i det hele tatt? Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Gleder meg noe syykt,spesielt etter å ha lest hva NoLimit_^ sier over ! Digget enern så dette skal bli morro! Ser man på "Kommer snart" hos http://www.elkjop.no så står det dette >>Release 14.05! Ps. sikkert 10x bedre en Colin Mcshit spillene som for min del er noe Endret 6. mai 2004 av Falkers Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ser man på "Kommer snart" hos http://www.elkjop.no så står det dette >>Release 14.05! Bare tipser om at det samme kunne du funnet ut ved å ta en titt på Gamer.nos produktside for RalliSport Challenge 2: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=15065 Slike produktsider finner du ved å søke på hele, eller deler av, produktnavnet i vår søkemotor lokalisert på http://www.gamer.no. :-) Sånn i tilfelle du ikke var klar over det. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg vet ikke nårtid det kommer ut, jeg skal bare anmelde spillet for itpro.no , så jeg fikk det vel litt tidligere jeg liker det bedre enn project gotham racing 2 så langt, siden banene er så varierte og godt lagde Hmm jeg har Project Gotham Racing 2 og jeg synes det suger... så kan du prøve og overtale meg til å se på dette rally spillet du snakker om... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Spiderman i Trondheim la det ut for salg i dag. En kompis av meg som har kjøpt det, var visstnok ganske bra. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Altså Rallisport challenge 1 eide alle andre spill når det kom ut. dermed så stiller jeg stoore krav til 2'ern og har etter omtaler og ting jeg har lest, full tro på at det nok engang kommer til å eie alle andre tilsvarende spill. Har gledet meg til dette siden jeg så en omtale av det på gamer.no, trur det var tilbake rundt nyttår.. Endret 6. mai 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 dette spillet er bare kongebra,spesielt via LIve.Sjekk grafikken på single race/rally/great britain-ss2....løvet som virvles opp når du ligger bak en annen bil.Skikkelig bra laget......... Spiller en del career og er ganske lei kvalifiserings runden før en del løp men ellers er dette topp spill. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Gamespot går helt av skaftet ser jeg - 9.3 av 10 poeng! ''Rallisport Challenge 2 isn't just a sequel--it is easily one of the most purely pleasurable driving experiences you're likely to encounter on any platform. '' http://www.gamespot.com/xbox/driving/ralli...nge2/index.html Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Noen som vet om det kommer til PC? DET hadde kicket ass med enda bedre grafikk! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Til PC? Bilspill er vel den typen spill som passer best til konsoll da. Sitte i godstolen med god spake, kanskje til og med ratt, stor og god skjerm, og ikke minst litt heftig brumming fra motoren. Litt synd at spillet ble så bra som jeg fryktet. Må jeg punge ut med 500,- endret: Put the "m" in the "skjerm" Endret 7. mai 2004 av HMaster Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 gamer gir spelet 9/10 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=7226 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Til PC? Bilspill er vel den typen spill som passer best til konsoll da. Sitte i godstolen med god spake, kanskje til og med ratt, stor og god skjer, og ikke minst litt heftig brumming fra motoren. Godstolen, ratt, god skjerm og heftig brumming passer ypperlig til PC'n min i alle fall. En del bilspill har veldig godt av den høyere oppløsningen som PC lar deg bruke, og når det gjelder ratt finnes de beste kun til PC. PS2 når riktig nok nesten opp nå med Logitech Driving Force Pro, men for de andre konsollene er det tynnere, dessverre. Bilspill er knall på konsoll, men jeg er så uenig som det er mulig å bli i at de passer bedre der enn på PC. Sådetså. Endret 7. mai 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
snikka Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Spiderman i Trondheim la det ut for salg i dag. En kompis av meg som har kjøpt det, var visstnok ganske bra. Takk for tipset. Spillet er nå kjøpt og så vidt testet. Lover meget godt. Gleder meg til å prøve livefunksjonen. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lurer på om det er noen butikker her i Østfold som har fått spillet... Tror ikke jeg kommer meg gjennom helga uten dette. Har gledet meg i evigheter. Det første spillet tror jeg at jeg har spilt i mange hundre timer. Er det bare litt bedre, så er det en sikker vinner. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis Spiderman i trondheim har lagt det ut, kan du jo prøve deg på Spiderman i Fredrikstad, åpen til 1400 eller noe i morgen. I tillegg kan du jo friste lykken med: Anmeldelsen vår! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hahaha.. så kjekt at jeg da bor i fredrikstad. Og så uendelig drit at jeg jobber hele åpningstiden dems. Så nært, men akk så fjærnt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå