Mr. Floppy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har et ATi All-In-Wonder RADEON (altså fra den "originale" RADEON-serien) og jeg lurer nå på om GPU'en er identisk lik den som kalles RADEON 7000. Når jeg ser på ATi's liste over discontinued products, så finner jeg ikke RADEON 7000 der. Og det eneste som er eldre enn RADEON 7200 er RADEON. Derfor tenkte jeg at 7000-navnet kanskje var noe som ble funnet på etter at RADEON-serien først ble lansert, for lettere å kunne skille den originale fra de påfølgende seriene. Jeg hadde nemlig håpet at jeg kunne bruke Catalyst med kortet mitt, men Catalyst krever minimum RADEON 7000. Derfor lurer jeg altså... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Var en fyr som skulle oppgradere min bror sin PC (gammel PIII 800 MHz). Når han fikk den tilbake, sjekket jeg hvilket skjermkort han hadde puttet i. Radeon 7000 VE, stod det i enhetsbehandlingen. Han sa det var helt nytt og bla bla, men jeg fant ingen steder som solgte det. Jeg har installert Catalyst 4.2, ser ut til å funke. Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har ikke funnet noe svar på spørsmålet om likhet, men jeg hoppet i det og lastet ned Catalyst 4.4 på tjue-og-noen megabyte. Og jammen støttes ikke All-In-Wonder RADEON også Hvorfor kunne de ikke like gjerne skrevet det under release notes på nettsiden? Så gjenstår det å se om de nye driverne kan skremme vekk BSOD'ene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå