Gå til innhold

x800 ati.com edition?

Anbefalte innlegg

Signa opp på de greiene som var på ati.com for en stund tilbake med hun mystiske dama eller hva det var, og i dag fikk jeg en mail derfra. Mailen inneholdt en del info om x800 og masse forskjellig svada, men det ble også gitt tilbud om å kjøpe en spesialutgave av x800, en såkalt ati.com edition. Noen som vet hva forskjellen er på denne kontra de andre x800 modellene? Per dags dato var den visstnok utsolgt, men kunne virke som de planla å lage flere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

du får med t-skjorte osv osv osv

vet ikke om det er noe spesielt med selve kortet, men du får vertfall en "pakkeløsning" med en del tilbehør

Lenke til kommentar
tipper den yter likt men har kult desikg, men kan være den er besdre også slik som powercolor golden edition kortet som hadde bedre minne, hvis det koster det samme og du har tenkt å kjøpe så ville jeg gått for dette ai.com edition

offtopic" lol, er du bare veldig trøtt eller fått i deg noe :p "

ontopic_ jeg regner med ati.com edition saker inneholder større bundle.

Lenke til kommentar
du får med t-skjorte osv osv osv

vet ikke om det er noe spesielt med selve kortet, men du får vertfall en "pakkeløsning" med en del tilbehør

Ja sant det, du får en T-skjorte, klistermerke og massevis av unødvendig små piss og crapp.

DU får en T-skjorte som gratulasjon av inkjøpe av verdens beste GPU og fordi DU er en vikti kunde, og de setter pris på deg*

*Produksjons kostnader av en T-skjorte er 1,20nok i Thailand

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...