Gå til innhold

fUnc sUrface 1030 eller IceMat Black


Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 4 dagene brukt en fUnc Industries sUrface 1030 og må nesten si at denne er hakket bedre enn IceMat Black. Den er ikke like kul, men den føles bedre.

 

IceMat Black ser fetere ut, føles bedre i hånden men den virker ikke like bra på bordet. Utseendet er ikke alt, vet du! ;)

 

... men hva om man ikke vil ha noen av de?

 

Nå har jeg ikke testet andre enn SteelPad 4D (som IKKE er laget av metall). Denne har samme overflate, iallfall tilnærmet helt lik, som fUnc sin. Den er bare enda litt glattere!

 

Så, hvilken ville jeg valgt? Jeg tror jeg hadde valgt fUnc sin matte. Grunnen til dette er selve rammen av gummi som selve plastmatten ligger i. Dette gjør at den ligger stabilt på bordet, samtidig som det er lett å flytte på den.

 

SteelPad'n sin gummi matte er løs og ikke like lett å få til å ligge der den skal om man må flytte den.

 

SteelPad og IceMat må nesten dele andreplassen her. IceMat'n pga. at den ligger godt på bordet og den er lett å flytte på om nødvendig. SteelPad'n pga. at den er utrolig glatt og leverer god presisjon.

 

Alle erfaringer er gjort med MX700 og MX510.

 

... og skulle jeg valgt mus, ville jeg valgt MX510. Men det er en annen historie.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pug, pass deg for matter med design i forskjellige farger. Det kan fort bli lesefeil, saann at muspila hopper.

 

Jeg for min del kjöpte en Revelcell matte paa TG iaar, og den rocker shit!!!! Naar du kjöper den den ville jeg ogsaa anbefale den silikonsprayen de har. det gjör matta helt sinnsyk

 

Den er ogsaa laget av glass, men glir bedre, er större og virker mere presis enn en Icemat.

 

Func, Steelpad er fin matter. Jeg hadde en Func, men for det förste saa begynte den aa gli paa bordet etter en uke. Det er litt pes og vaske pulten hver uke ;)

Synes ogsaa at func'en ble veldig slitt etter en stund pluss at gummien rundt matta blir veldig ruglete etter en stund.

 

Fasit er: har aldri hatt bedre matte enn Revelcell :thumbs:

 

Det kom ut review hos clan-it idag, der kan du lese mer (tror de vant noen revelcell's paa TG)

 

Clan-it

Lenke til kommentar

En fordel med Icemat er at du kan legge den på magen når du ligger bakover i stresslessen 5-10 timer om dagen, og bli kjølt av den. Og for å bl kvitt problemet med at den bråker så mye, kan du finne frem t-skjorten (må jo sitte med bar overkropp med sollys gjennom vinduet :)) og legge den over. Perfekt.

Lenke til kommentar
En fordel med Icemat er at du kan legge den på magen når du ligger bakover i stresslessen 5-10 timer om dagen, og bli kjølt av den. Og for å bl kvitt problemet med at den bråker så mye, kan du finne frem t-skjorten (må jo sitte med bar overkropp med sollys gjennom vinduet :)) og legge den over. Perfekt.

æsj =)

Lenke til kommentar
har brukt en func 1030 i 3 dager nå, og er kjempefornøyd... funker perfekt med min Dual optical mus... pluss at den ser bra ut (black\black)

Den er vel black base og mørk blå pad? Det er iallfall ikke bilder av black/black på hjemmesidene.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
har brukt en func 1030 i 3 dager nå, og er kjempefornøyd... funker perfekt med min Dual optical mus... pluss at den ser bra ut (black\black)

Den er vel black base og mørk blå pad? Det er iallfall ikke bilder av black/black på hjemmesidene.

vel, microplex har blå\oransje og svart\svart.... du kan jo bedømme selv ut av bildene om den svarte er mørkeblå.. hehe

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FUNC1030S

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...