evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan finne lcd'er i Norge? Tenker på litt større lcd'er. /utdypet. Tenker ikke på lcd-skjermer, men lcd'er til montering i maskin. Endret 5. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hva er "større da? Større enn 21"? Mener du tv-størrelse? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 hva er "større da? Større enn 21"? Mener du tv-størrelse? Neh. Men tenker større enn de Matrix orbital som frozencpu selger. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 mente du sånne små lcd-paneler!? Trodde du mente vanlige _skjermer_ jeg! Maybe lurt å utdype litt mer enn "lcd"? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 www.hammar.no www.hcs.no Der har de noen. Større enn det også ? http://www.noritake-itron.com/ her har de 256x128punkter Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 www.hammar.nowww.hcs.no Der har de noen. Større enn det også ? http://www.noritake-itron.com/ her har de 256x128punkter Takker. Men så på hammar.no, at de hadde LCD display 20x4 Blue LED backlight KIT og LCD display 20x4 Blue LED m/Kontrollerkort Byggesett. Hvem er komplett med alt? Lurer siden det står på begge at det ikke trengs noe mer. Eller er jeg bare dum og misforstår? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 www.hammar.nowww.hcs.no Der har de noen. Større enn det også ? http://www.noritake-itron.com/ her har de 256x128punkter Takker. Men så på hammar.no, at de hadde LCD display 20x4 Blue LED backlight KIT og LCD display 20x4 Blue LED m/Kontrollerkort Byggesett. Hvem er komplett med alt? Lurer siden det står på begge at det ikke trengs noe mer. Eller er jeg bare dum og misforstår? begge er komplette. Det som heter "KIT" må man lodde selv , mens det andre er det bare å plugge i kablene. Jeg er 14 og hadde aldri loddet før , men fikk det til etter mye masing på dette forumet ^^ Det er veldig gøy å lodde selv. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 begge er komplette. Det som heter "KIT" må man lodde selv , mens det andre er det bare å plugge i kablene. Jeg er 14 og hadde aldri loddet før , men fikk det til etter mye masing på dette forumet ^^ Det er veldig gøy å lodde selv. Grett. Da blir det nok kit på meg. Tror jeg, pengene må fremdeles en annen vei egentlig. Lodding er gøy ja Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 woops leste feil der. Det siste må også loddes. Dette trengs ikke å loddes: LCD display 20x4 Blue LED m/Kontrollerkort koster 529,- kroner Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Ok. Så LCD display 20x4 Blue LED m/Kontrollerkort Byggesett er den billigste lcd'en de har som er komplett? /edit Ikke se på meg som dum, men som tr0tt Endret 5. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 nei , den første du nevnte er den billigste , men der må mye mer loddes også. KIT altså Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Hmm Så LCD display 20x4 Blue LED backlight KIT is the way to go? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 yeah thats it ! ^^ Da følger alt med. Trenger kun loddebolt (15-30w) , loddetinn og kanskje en tinnsuger hvis du ikke er viderekommen elns. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 yeah thats it ! ^^ Da følger alt med. Trenger kun loddebolt (15-30w) , loddetinn og kanskje en tinnsuger hvis du ikke er viderekommen elns. Loddingen er ikke noe problem. Regner meg som små-pro der. Har loddet altfor mye før og sitter faktisk og lodder nå. (til admin: mangler smilie med loddebolt.) Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Der har vi'n. Den må du sende til adminene og få dem til å legge til listen! NICE! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Litt offtopic kanskje: Går det og skifte de leddene?? vill gjerne ha røde leds istede for blå.. noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå