Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.hammar.no

www.hcs.no

Der har de noen.

Større enn det også ?

http://www.noritake-itron.com/ her har de 256x128punkter

Takker. Men så på hammar.no, at de hadde LCD display 20x4 Blue LED backlight KIT og LCD display 20x4 Blue LED m/Kontrollerkort Byggesett.

Hvem er komplett med alt? Lurer siden det står på begge at det ikke trengs noe mer.

Eller er jeg bare dum og misforstår? :dontgetit:

Lenke til kommentar
www.hammar.no

www.hcs.no

Der har de noen.

Større enn det også ?

http://www.noritake-itron.com/ her har de 256x128punkter

Takker. Men så på hammar.no, at de hadde LCD display 20x4 Blue LED backlight KIT og LCD display 20x4 Blue LED m/Kontrollerkort Byggesett.

Hvem er komplett med alt? Lurer siden det står på begge at det ikke trengs noe mer.

Eller er jeg bare dum og misforstår? :dontgetit:

begge er komplette. Det som heter "KIT" må man lodde selv , mens det andre er det bare å plugge i kablene. Jeg er 14 og hadde aldri loddet før , men fikk det til etter mye masing på dette forumet ^^

Det er veldig gøy å lodde selv.

Lenke til kommentar

begge er komplette. Det som heter "KIT" må man lodde selv , mens det andre er det bare å plugge i kablene. Jeg er 14 og hadde aldri loddet før , men fikk det til etter mye masing på dette forumet  ^^

Det er veldig gøy å lodde selv.

Grett. Da blir det nok kit på meg. Tror jeg, pengene må fremdeles en annen vei egentlig.

Lodding er gøy ja :w00t:

Lenke til kommentar
yeah thats it ! ^^

Da følger alt med. Trenger kun loddebolt (15-30w) , loddetinn og kanskje en tinnsuger hvis du ikke er viderekommen elns.

Loddingen er ikke noe problem. Regner meg som små-pro der. Har loddet altfor mye før og sitter faktisk og lodder nå. (til admin: mangler smilie med loddebolt.)

Takk for hjelpen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...