havfal Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Q-tec Midi tower Sort pro line Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) ? ser ingen bilder, ingen link, bare et navn q-tec.. edit: fant det orginale på komplett... jeg må si at jeg ikke liker det orginalt, syns det er for kjedelig.. Har du modda det egentlig? skjønre liksom ikke helt posten.. Endret 5. mai 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva er så spesielt med det der ? et helt originalt kabinett? dessuten er det Q-tec Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva er så spesielt med det der ? et helt originalt kabinett? dessuten er det Q-tec så så.. ikke mobb q-tec har q-tec selv.. (ike psu).. syns det er fint jeg det er den modellen med vindu, og plagsomme leds i front.. *me wants lian li.. sparer penger* Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg og en kamerat moddet det minste qtecet av miditower serien, lakkerte flammer, satte inn plexi, og moddet eller slitt inni, for å få kab vifter bak, og psuen er nå foran i kabinettet. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Helt greit kabinett da! Lian Li alle rettigheter Lenke til kommentar
lizon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Helt greit kabinett da! Lian Li alle rettigheter ja... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jesus for en unødvendig post! Trenger du komplimenter på noe du allerede har, kan du ta den en tur på deiligst.no. I det minste kunne du lagt til noen bilder! Lenke til kommentar
lizon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jesus for en unødvendig post! Trenger du komplimenter på noe du allerede har, kan du ta den en tur på deiligst.no. I det minste kunne du lagt til noen bilder! den posten din var ganske unødvendig den og da... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 -Unødvendig post -Lite beskrivende Denne posten er unødvendig og den er litt dårlig "satt opp". Neste gang du lager en tråd, prøv å være mer utfyllende slik at folk forstår hva du snakker om og hva du vil. En tråd om hva vi syntes om kabinettet ditt hører ikke akkurat hjemme her på forumet. Har du moddet det, ja da er det en annen sak Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg