Gå til innhold

Beste Bærbar til 16000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er også fint om du skriver hva du skal bruke maskinen til. Om den skal være meget portabel, om den skal være portabel med god batterilevetid, om den skal være slepbar, om batterilevetid og støynivå har noe å si.

Personlig ville jeg sett etter en portabel maskin med god batterilevetid og SXGA+ eller WSXGA+ om du vil ha widescreen. Jeg synes også du bør se etter en maskin med Pentium -M prosessor og eventuelt hele centrinopakken (intel brikkesett, intel trådløst kort og pentium -m prosessor).

F.eks. IBM T41 er en meget fin maskin med god vekt.

Lenke til kommentar

Mellom klasse vekt, Helst støy svak , helst et Radeon kort og alt annet enn Celeron prossesor, og 512mb ram.

Den skal bli brukt til skole arbeid, og kanskje litt spilling, Vil ha noe som liksom er litt allright;)

holdt på å si hva med denne

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar

Anbefaler ACER ...

Ta ein kikk på denne linken : Acer bærbar TM 8000 series

TM 8002Lci har ein utsalgspris på ca 15 990,-

Acer TM 8002LCi Centrino-Mobile-1.5 512MB 60GB 15" ATI9700-64 DVD-CDRW XP-Pro-M har også Trådlåst nettverk ( IEEE 802.11G ) meir spec. på linken.

Mens TM 8003LMi har ein utsalgspris på 16 120,-

Acer TM 8003LMi Centrino-Mobile-1.6 512MB 60GB 15" ATI9700-64 DVD-RW XP-Pro-M forsjellen her er DVDbrenner & CPU på 1.6GHz

Begge modeller har også 4in1 kortleser & bluetooth

Acer har også scora bra i PCworld.no sine tester, men hvilken modeller er eg ikkje sikker på.

Bur du i Sogn&Fjordane så kan eg selge deg ein slik for litt mindre enn veiledandes pris ... PM meg vist deter aktuellt ( JAJA I know .. ikkje noko reklame )

Men ingen av desse modellene kan ikkje leverast før i midten/slutten av mai. da acer ikkje har alt inne på lager enda. Oppss gløymte også å seie at priasne er eks.mva. ... men skal du ha ATI Mobility Radeon 9700 så må du opp i denne prisklassen. Andre modeller til acer bruker intel sin grafikkbrikke ( som SUGER )

Endret av KickF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...