DecAL Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Lurte på om Creatives MuVo TX med 512 var noe å satse på? ser jo bra ut, er billigere enn andre spillere med 512mb flash minne, og har usb 2.0. For meg høres dette ut som en spiller det er verdt å satse på, men er det kvalitet? noen som har erfaringer? og hvordan er lyden, er den bra? "a secret is best kept when only two people know about it, and one of them is dead" -Josef Stalin Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) jeg får min 256MB versjon idag...skal gi vurdering senere .) Edit: joda, da var den her. eneste som slo meg er at det ikke er noen synlige skruer på den, så gudene veit hva som holder den sammen..virker "rimelig" solid, uten at jeg kan bekrefte noe, har hatt den i 5 timer elns... ellers virker den grei, på størrelsen med en sånn brei lighter, litt lengre... 1AAA batteri, som står for 90% av vekta.. grei lyd (portaPro, medfølgende må du ikke finne på å bruke), mic. funka faktisk noenlunde bra, grei overføringshastighet. Grei meny, litt lite display, men hva kan man vente... Savner ekstra batteri jakke slik som fulgte med NX, men det er bærestropp med... positive: Den husker hvor langt i sangen du har kommet når du slår den av. selv hvis du kobler fra batteripakken... Endret 6. mai 2004 av MrLee Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Må likevel utsette en del på programvaren som fulgte med. Savner funksjoner for å automatisk downsample lydfiler til å få plass på spilleren. Hvis jeg manuelt vil downsample musikken til en lavere kvalitet ignorerer den mappestrukturen, så jeg må etter å ha downsamplet dem plassere alle lydfilene i deres respektive mapper. Ellers er jeg veldig fornøyd med spilleren. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Syntes Muvo X-Trainer 512 mb er også nesten er ett like godt alternativ til Muvo TX. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 fulgte det med programvare? *lete* vist f. gjorde det det...hoho... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Legg den tilbake der du fant den. Utrolig at de kan lage slik møkkaprogramvare. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 har ikke rørt den, men det var fint å se at creative tok seg bryet med å forsøke å legge med noe.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvor får man tak i 512 MB utgaven? Dukker MP3-spilleren opp som en egen partisjon i "min datamaskin" uten at man trenger å installere drivere e.l. ? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hvor får man tak i 512 MB utgaven?Dukker MP3-spilleren opp som en egen partisjon i "min datamaskin" uten at man trenger å installere drivere e.l. ? Den dukker opp i min datamaskin i XP, og da trenger du ikke egne driver. Kan derfor brukes som usb-drive. Vet ikke med andre utgaver. 512 eksisterer, men har ikke funnet den i norske nettbutikker. 256 mb holder vel? Edit: 512 koster jo en del mer. Endret 11. mai 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hvorfor kommer spor 10 etter spor 1 :sigh:? Må rename alt til 0<spor> feks 01 02 ... 09 10 11 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvis ikke den har tall: 1-2-3-4-5 o.s.v. går den alfabetisk. a-c-d-e o.s.v. Lag playlist i winamp og legg inn. Mye lettere å holde kontrollen da. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Muvoen tar ikke playlists. Låtene har 1,2,3,4,5,6,7...9,10,11,12 osv, men den går 1,10,11,12,2,3,4...,9 hvis jeg ikke skriver 01,02,03....09,10,11,12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå