Gå til innhold

Trenger ny SHUTTLE PC

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Lurer på om dere kan hjelpe meg med noen tips når det gjelder kjøp av shuttle eller "mini-pc". Har lyst på en som skal stå i stuen, men aner ingenting om denne typen PC! Har sett litt på andre som har postet om dette, men er fortsatt usikker.

Den skal brukes til:

- Internett surfing

- Billed behandling (photoshop)

- Spilling av mp3 ut på anlegg

- Vise filmer på TVen min

- Kunne brenne CDer med bilder

- Se bra ut :thumbs:

Den skal ikke brukes til spilling eller DVD brenning

Jeg ønsker en som er stillegående (skal stå i stuen) og som ser grei ut.

Jeg ønsker også en stilig flatskjerm og trådløst tastatur/mus. Når det gjelder størrelse på skjermen holder 17" tenker jeg.

Jeg er ikke helt sikker på hvor mye dette koster, men hadde sett for meg i området 13-14.000 for alt.

Er litt nybegynner og setter stor pris på all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en Samsung SyncMaster 173T 17" LCD-skjerm. Hvis du vil billig ut av det men samtidig få et raskt og stabilt system, så burde du kjøpe Socket A. Du kan jo f.eks kjøpe SN41G2. Den er jo stilig :D Eller du kan gå for den som ronnyaa foreslo, denne, hvis du vil ha gjennomført svart. SN41G2 har også integrert skjermkort, og som ronnyaa sa, du trenger vel egentlig ikke mer hvis du ikke skal spille eller drive med heftig videoredigering.

SN41G2 2 250,-

AMD XP2500+ 650,-

Samsung CD-brenner 350,-

Samsung DVD-spiller 325,-

Seagate 160GB IDE 1 060,-

Kingston HyperX 512MB 1 395,-

Samsug 17" LCD SyncMaster 173T 4 995,-

Logitech Cordless Deluxe Desktop Optical 595,-

Zalman ZM-F1 Kabinettvifte 79,-

Samlet pris: 11 699,-

Edit: Hvis du har 14 000,- ready to use, kan du jo alltids oppgradere til AMD64 og slenge på et skjermkort. Blir kanskje litt over busjettet ditt, men det får du heller tåle :lol:

Endret av Purify
Lenke til kommentar
til Purify: Det går kun mulig å ha 1x 5,25" drev i Shuttle. + at det er nesten like billig å kjøpe en DVD-brenner (ca 7-800,-)

Wops :blush:

Joa, det med DVD-brenneren er sant. Men han skulle jo ikke brenne DVD-er :p Utifra det du sier, så ville jeg vel anbefalt DVD-brenner..

Edit: Leif

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...