Bytex Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Har i det siste lagt merke til at når jeg spiller både vanlige filmfiler og DVD'r får jeg gigantiske pixler over hele bildet, liksom bildet deler seg opp i små firkanter , det er slitsomt å se på. På DVD ser jeg det spesiellt godt på lyskastere eller lyskilder, at lysstrålen deler seg inn i masse små firkanter. Ser rett og slett ut som et Commodore 64-spill til tider Det har ingenting å si hvilket program jeg spiller av med, så det må være en intern setting et sted i Windows. Har prøvd å fikle med Advanced settings i mediaplayer tools/performance uten synbare resultat. Har kabel mellom TV'n og skjermkortet, og på TV'n er det ingen pixling overhodet, der er bildet helt perfekt. Får ikke tatt screenshots siden de bare blir svarte der filmene spilles. Kan man bytte codec noensteder i Windows for avspilling? Bruker ingen codecpacks elns. Har ikke vært sånn her bestandig.. Slo på Hardware Accelleration men da klikka DVD'ene mongo og viste bare gul/grønn guffe. Men den er avslått nå. Det kan ikke sammenlignes med "artifacts", da pixlene går helt i ett med bildet(riktige farger). Endret 5. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Det er slik hos meg også hvis jeg ikke har installert driverne, men det er neppe problemet ditt hvis du kan kjøre spill o.l. Edit: Kan mulignes være codec... Last ned en codec pakke fra codec-download.com/ Endret 5. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå