SUPERJANNE Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 heisann alle glade axim eiere! jeg fikk min igår og har sittet å trykt og tappet på den en stund , det jeg lurer på er om deres axim "blinker" "hakker" liksom når dere går fra den ene menyen, og så inn til start og inn igjen i en meny etc, etc... at den liksom henger litt etter på en måte...blunker...hmmm... kansje jeg som tapper for fort? hilsen Janne (ellers veldig glad!) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 dette blir vel genrelt med PPC 2003. Dersom du kjører en del programmer i bakgrunnen så kan dette påvirke hvordan maskinen responderer. dersom du til en motsetning ikke kjører noen bakgrunnsprogrammer o.l. så er det merkverdig fra Dell sin side. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) hvordan finner jeg ut om noen programmer står å går? om jeg evt. må få ny, hva med alle avtaler og bilder jeg har innpå den? jeg tok en backup, valgte deafoult... betyr det at det er lagret på kortet da? ja....for det er vel et minnekort den lille dingsen på toppen i det hullet? Endret 5. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du finner i kontroll panelet noe som burde hete Memory o.l. Der kan du se hvordan minne er fordelt på maskinen din. Trykk på Running programs. Der kan du se hvilke programmer som kjører. Når det gjelder avtaler osv. 1. har du synket maskinen i det siste? Bilder o.l legger seg i en mappe som du finner i Mine dokumenter. Du ser et ikon med blå strek og mappe. 2. Backup. Gjorde du det via Active Sync eller via enheten selv? Dersom du gjorde det via enheten er det bare å beholde kortet og stikke det inn i den nye og oppdatere. Dersom du gjorde via Acjtive sync er du nødt å følge instrukser som du får via Active sync programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå