bjb Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har litt problemer med å finne ut hvilken driver som er nyest og best. Kjører XP og Asus Radeon 9800pro. Noen som vet hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Den nyeste driveren fra ati er caltalyst 4.4, men de gir ut ny driver hver måned. Om det er den beste driveren kan det disskuteres mye om. Et alternativ til catalyst driverene er omega drivere, modifiserte caltlyst drivere. Endret 5. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
bjb Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Skal prøve den og se om jeg får ytelsesendring i 3Dmark03 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skal prøve den og se om jeg får ytelsesendring i 3Dmark03 Er ikke altid det er det som er poenget når nye drivere kommer da Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skal prøve den og se om jeg får ytelsesendring i 3Dmark03 Er ikke altid det er det som er poenget når nye drivere kommer da Er vel det for ganske mange nerder rundt om i verden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skal prøve den og se om jeg får ytelsesendring i 3Dmark03 Er ikke altid det er det som er poenget når nye drivere kommer da Er vel det for ganske mange nerder rundt om i verden True words! Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skal prøve den og se om jeg får ytelsesendring i 3Dmark03 Er ikke altid det er det som er poenget når nye drivere kommer da Er vel det for ganske mange nerder rundt om i verden True words! f0h sh0.. om man går opp betydelig i 3DMark beviser jo det at ytelsen er bedre.. men om han bare bytter driver for 3DMark sin skyld så.. mwah o_Ô Lenke til kommentar
bjb Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Var vel kanskje ikke bare for 3Dmark sin skyld, men greit å se om det ble noe ytelsesforsjell. (Gikk opp hele 4 poeng ved å bytte drivere for dem som vil vite det). Hjelper bedre med klokking på den fronten ja. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Et alternativ til catalyst driverene er omega drivere, modifiserte caltlyst drivere. Hvor får jeg lasta ned den?? Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Haha, ja jeg tror ikke det er no vits å satse på drivere om du skal ha betydelig forskjell as.. hehe ! 4 poeng ja.. tar du testen igjen kan du ligge 4 poeng under.. sånt ekke alltid likt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Et alternativ til catalyst driverene er omega drivere, modifiserte caltlyst drivere. Hvor får jeg lasta ned den?? www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 fikk en del mere score i 3d mark med caltalyst 4.4, veldig fornøyd med disse drivere,har ikke hatt noe pro i spill eller annet med cat 4.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå