ooddbb Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Mange nettbutikker tar ikke imot Norske kreeditkort når en prøver å handle hos dei. Noen som vet vilken kreditkort som funker og hvor en får tak i det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) visA, mastercard burdte vel funke.. vis funker dårlig men VISA funker :p Endret 5. mai 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Dollaren er nede i 6,7 NOK. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Noen nettbutikker krever billing address inside US. Men hvis du har en tante eller noe over there, så kan du ringe Amex eller kortselskapet å be dem føre opp den adressen som secondary add. Da fungerer det fint Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 løp og kjøp ja! jeg bestilte en GPS fra Philly. Med ALT av kostnader så ble jeg trekt 1800kr fra min konto (og det var snakk om 60$ bare i frakt). Det tok 3 virkedager før jeg hadde GPSen levert på døra (UPS Express). I norge hadde det samme kostet meg 4500,- + frakt og da måtte jeg ha hentet den på posten Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Mange firma som ikke kan belaste norske kreditkort. Norske Visa og Mastercard kort funkeer ikke, må vere fra USA eller Canada. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har et forslag på det, ihvertfall da på AMEX-kort og Diners. Disse VISA og Mastercardene utstedt av norske banker vet jeg ikke om dette går på.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Mange nettbutikker tar ikke imot Norske kreeditkort når en prøver å handle hos dei. Noen som vet vilken kreditkort som funker og hvor en får tak i det? Siden mange bedrifter i USA er veldig nøye med hensyn til sikkerheten, så ønsker de ofte kopi av legetimasjon fakset eller mailet over, slik at de kan se at du er den rettmessige eier av kredittkortet. Enten står dette opplyst på siden under vilkår, eller så vil du få beskjed om dette. Har selv fakset over slike bekreftelser ved et par andledninger, og det har fungert glimrende. Enkelte butikker har også mulighet for betaling med Paypal, og da er ofte det enklest. I mange tilfeller er paypal eneste alternativ for kunder utenfor USA. Her oppstår ikke problemer som nevnt over. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg ville bestille LCD fra USA, men jeg måtte lete lenge før jeg fant en skikkelig webshop som tok norske kredittkort! Men jeg fant da en til slutt, provantage.com. Husk at amazon.com også har mye rart. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 det er digg å bestille fra usa, jevla billig shipping der, som oftes så får man ting til halvpris iht norske priser lissom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå