jorgis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg spurte om du kunne definere "middels avansert". Er ikke lett å vite nivået ut ifra to ord. Fortell litt om hva du har gjort, hva du kan, og også hva du ikke kan. Var ikke vondt ment. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg spurte om du kunne definere "middels avansert". Er ikke lett å vite nivået ut ifra to ord. Fortell litt om hva du har gjort, hva du kan, og også hva du ikke kan. Var ikke vondt ment. Tror ikke jeg er en av de dere leter etter har laget bl.annet noen gjestebok script utregningscript som regner ut avanserte formler osv. driver å lærer meg OOP fra en php bok nå så vi får se hva det blir til Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er kanskje litt tynt grunnlag, det, ja. Iom. at det aller meste som skjer er OOP, bør du nok kunne det litt før du hopper inn. Vi får heller se hva som skjer etterhvert. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Blir det HTML-tabeller i default-skin? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 HTML-tabeller presenterer tabulærdata. En medlemsliste er tabulærdata, en liste over tråder er tabulærdata osv. Divisjoner brukes der divisjoner skal brukes, mens tabeller brukes der det er hensiktsmessig. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva med innleggene i trådene, da? Og eventuelle knapper i innleggene? Kommer funksjonen jeg ba om med i første versjon? Om å få lage egne snarveier til forum, kategorier eller lenker i hovedmenyen til brukeren? Skulle gjerne sett den muligheten i dette forumet... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så langt det lar seg gjøre, og så langt det er hensiktsmessig (også mtp. båndbredde og sidestørrelse) vil vi bruke divisjoner fremfor tabeller. Den funksjonen du snakker om vil sannsynligvis ikke være en del av grunnoppsettet, men vil kunne komme som en valgfri pakke/extension. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Liten oppdatering: Nå har vi etterhvert begynt å bli litt husvarme hos SF, så for de spesielt intresserte er kildekode å finne der. Klikk på "browse CVS" nederst på Prosjektsiden. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvordan går prosjektet ? Noen som vet? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Vel, hvis du går inn på Browse CVS, så vil du se at filene er alt fra 19 timer til 3 måneder gamle. Så det ser ut som at de fortsatt holder på. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvilke lisens er dette forumet under, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 License: GNU General Public License (GPL) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) vil dere ennå ha folk? jeg kan vel hjelpe litt. her er foresten litt av det jeg har laget: chat. et lite forum. min egen versjon av phpmyadmin. et bra login script(med DB og streng kryptering, testet av et kinesisk hacke/crack team) masse MOD til ipb og phpbb. ++ ___________________ Browse CVSen deres så foresten kult ut Endret 17. april 2005 av hotstian Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 hmm, trodde denne tråden hadde dødd ut jeg.. Vel, ja, vi vil enda ha med flere personer på prosjektet. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hmm, trodde denne tråden hadde dødd ut jeg.. Vel, ja, vi vil enda ha med flere personer på prosjektet. neida er bare 3måneder gammel så ble en vekket igjen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Da har vi herved blitt tre personer på prosjeket, samt at et road-map har begynt å falle på plass. Så da faller bitene sakte men sikkert på plass. Minner om at vi enda ser etter flere, hvis noen ønsker å prøve seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvilke editorer bruker dere når dere skriver? Er møkklei notepad.exe ( ), og vil ha noe som "de proffe" bruker. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvilke editorer bruker dere når dere skriver? Er møkklei notepad.exe ( ), og vil ha noe som "de proffe" bruker. De fleste programmer som kwrite, vim eller andre programmer med syntax highlight. Mer spesifikke programmeringsprogram er Bluefish, Quanta, NVU m.m. Men hvis du skulle bruke Windows, noe som er helt uforståelig for meg, anbefaler jeg, som alltid, Notepad2, som er fri programvare (utgitt under GPL), og gratis å laste ned. Det har syntaks highlight for de aller fleste språk. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 er masse bra, gratis og åpent til *nix (Linux, BSD osv) gidder ikke ramse opp. du har notepad2 til Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå