Gå til innhold

Utviklere "søkes"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spurte om du kunne definere "middels avansert". Er ikke lett å vite nivået ut ifra to ord. Fortell litt om hva du har gjort, hva du kan, og også hva du ikke kan. Var ikke vondt ment. :)

Tror ikke jeg er en av de dere leter etter :blush:

har laget bl.annet noen gjestebok script utregningscript som regner ut avanserte formler osv.

driver å lærer meg OOP fra en php bok nå så vi får se hva det blir til :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva med innleggene i trådene, da? Og eventuelle knapper i innleggene?

Kommer funksjonen jeg ba om med i første versjon? Om å få lage egne snarveier til forum, kategorier eller lenker i hovedmenyen til brukeren?

Skulle gjerne sett den muligheten i dette forumet...

Lenke til kommentar

Så langt det lar seg gjøre, og så langt det er hensiktsmessig (også mtp. båndbredde og sidestørrelse) vil vi bruke divisjoner fremfor tabeller.

Den funksjonen du snakker om vil sannsynligvis ikke være en del av grunnoppsettet, men vil kunne komme som en valgfri pakke/extension.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

vil dere ennå ha folk?

jeg kan vel hjelpe litt.

her er foresten litt av det jeg har laget:

chat.

et lite forum.

min egen versjon av phpmyadmin.

et bra login script(med DB og streng kryptering, testet av et kinesisk hacke/crack team)

masse MOD til ipb og phpbb.

++

Browse CVSen deres så foresten kult ut :D

Endret av hotstian
Lenke til kommentar
Hvilke editorer bruker dere når dere skriver? Er møkklei notepad.exe ( :p ), og vil ha noe som "de proffe" bruker.

De fleste programmer som kwrite, vim eller andre programmer med syntax highlight. Mer spesifikke programmeringsprogram er Bluefish, Quanta, NVU m.m.

Men hvis du skulle bruke Windows, noe som er helt uforståelig for meg, anbefaler jeg, som alltid, Notepad2, som er fri programvare (utgitt under GPL), og gratis å laste ned. Det har syntaks highlight for de aller fleste språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...