Klette Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 make them an offer they cant refuse Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hehehe.. snakker vi.. perfectly legitimal business her, eller er det no mafia på gang? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det gjelder bare å ligge ett _hestehode_ foran konkurentene Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror nok det blir litt uaktuelt å få folka bak Zend med på prosjektet. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Bare av nysgjerrighet: Blir det mulighet til å slå på mod_rewrite på VB? Hadde det vært en finesse andre forum ikke har kanskje? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Regner med at en sånn feature blir implementert. Akkurat hvordan er nok en annen sak... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 virker unaturlig å gjøre dette i VB? Evt legg inn setup funksjonalitet som sjekker om rewrite er tilgjengelig. og hvis ikke, forteller hvordan det kan gjøres. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Torbjørn: VB == VikingBoard. Selvfølgelig skal det sjekkes om rewrite er installert, og det skal uansett ikke være på som default. Eneste ulempen jeg kan tenke meg er at man vil få problemer med mods, da de må lage nye rewriterules for hver parameter de trenger via URL. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg var, og er, fullstendig klar over at VB = viking board å slå på mord_rewrite er noe som gjøres i httpd.conf av root/Administrator, jeg ville ikke følt meg komfortabel med en webapplikasjon som gjorde dette! Lenke til kommentar
robgar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er det fortsatt mulig å melde seg på?, Jeg kan ikke så altfor mye men har litt kunskaper i PHP. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Å "skru på"/installere mod_rewrite fra VB er ikke noe vi kommer til å gjøre. Det som skjer når admin skrur på URL-rewriting i Admin CP, er at vi får VB til å generere en .htaccess-fil med en masse rewrite-rules. Ikke noe klussing med httpd.conf eller noe krav om root-rettigheter. Endret 11. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Siste nytt Vikingboard prosjektet har nå "tatt inn" hos sourceforge.net @ https://sourceforge.net/projects/vboard/ Utviklere søkes enda For å oppdatere tråden litt. Vi søker enda medarbeidere i prosjektet vårt, for å kunne få litt raskere fremgang i saker og ting. Jørgen tar seg av designsaker, så regner med at han sikkert vil skrive litt om det etterhvert når det gjelder kunnskapskrav til dem. Det skader ikke at du har kjennskap til sourceforge systemet da vi nå har flyttet over til dette, ønsker du å hjelpe til som programmør i hovedsystemet er det et must at du forstår hvordan OOP kode virker. Det at du f.eks har tidligere kunnskaper innen modding og dokumentering skader heller ikke. Har dere/du noen spørsmål så skal nok jeg eller Jørgen få besvart dem etterhvert Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Når det gjelder design er det ikke store kravene vi stiller foreløpig. Vi trenger folk som kan få forumet designmessig opp fra tabellkodemarerittet, og det er ingen ulempe om dere håndterer templates noenlunde greit. Send en PM til meg eller ueland om det er aktuelt. EDIT: La til en liten screen for å vise hvordan det ser ut og litt hvor langt det er kommet. Endret 20. desember 2004 av jorgis Lenke til kommentar
racin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva med å legge ut nåværende kildekode? Skulle gjerne sitt hvor høyt nivået ligger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 og ellers finnes nok mer på sourceforge Lenke til kommentar
kidden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Åssen går det med dete prosjektet? Har dere kommet noe lenger? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg er egentlig ganske ny i php, men hvis det er noe som jeg kan gjøre så stille jeg gjerne opp har laget noen script som kan kalles medium avanserte sa si ifra hvis det er noe jeg skal lage Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg er egentlig ganske ny i php, men hvis det er noe som jeg kan gjøre så stille jeg gjerne opp har laget noen script som kan kalles medium avanserte sa si ifra hvis det er noe jeg skal lage ønsker du å hjelpe til som programmør i hovedsystemet er det et must at du forstår hvordan OOP kode virker. Definér "middels avansert", du. Åssen går det med dete prosjektet? Har dere kommet noe lenger? Vi er fremdeles ikke blitt husvarm hos sourceforge, siden ingen av oss har kjennskap til hvordan CVS fungerer og hvordan vi kan/bør bruke det, men vi er på vei. En pakkemanager for lett oppgradering og modding via web er også underveis. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er egentlig ganske ny i php, men hvis det er noe som jeg kan gjøre så stille jeg gjerne opp har laget noen script som kan kalles medium avanserte sa si ifra hvis det er noe jeg skal lage ønsker du å hjelpe til som programmør i hovedsystemet er det et must at du forstår hvordan OOP kode virker. Definér "middels avansert", du. ok, sorry at jeg spurte om å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå