Gå til innhold

Utviklere "søkes"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med (les: håper) det blir litt lettere å få support for VB enn feks IPB :blush:

Kunne veldig godt tenke meg å støtte dere ved å bruke forumet på sida mi når jeg får laget en, og linke til VB siden :yes:

Hva med skins og slikt? Vil dere støtte det, evt lage en tutorial om hvordan man lager skin?

Lenke til kommentar

Ang. support er det fremdeles veldig usikkert. IPB leverer en løsning som er relativt sterk, med supporttelefon for betalende kunder. Hvordan vi løser det er noe vi ikke har sett på enda, og stiller oss litt avventende til enda.

Skins og slikt skal selvfølgelig støttes. Grundige innføringer i de fleste muligheter/funksjoner skal skrives etterhvert som ting kommer på plass.

Lenke til kommentar

siden vi selvsagt vil ha et forum på vikingboard.com vil det være mulighet for å spør om hjelp etc der, men selvsagt så er jo ikke svar der garantert. Men jeg tviler på at det vil være et problem å få på plass et support team som kan hjelpe med support etc.

For dem som lurer på status:

Jeg vil tippe på at vi hvertfall før desember bør ha klar en beta som kan testes av utvalgte personer.

ang ipb:

dere sier at ipb har et bra system, hvorfor må jeg da vente i en måned på svar på saker?, vbullentin f.eks har responstid på 1 time ca.. men da snakker vi selvsagt ikke om gratis saker..

Tanken rundt betaling etc har surret og blitt grublet over i hodet mitt men jeg holder enda fast på at det i så tilfelle skal være frivillig og mot at vi tilbyr "prioritert" støtte etc.

liten "we have" liste

stuff:

ubegrenset med kategorier/forumer

eget cache system (som fjerner load fra sql)

egne drivere for sql, mail, templates (som gjør at man kan lage flatfile støtte)

multiquote

ignoer bruker

vikingboard update (installer pakker automatisk)

mm..

flere funksjoner vil vi bygge inn etterhvert som vi får ønsker om det, (enten i hovedpakken eller som add-in) :)

og jeg overlater til jorgis og vurdere screenshots, da han er mer gurusk innen grafikk enn meg. :wee:

Lenke til kommentar
Melder meg frivillig til å hjelpe med feks support, men da må jeg nesten få litt grundig innføring først ;)

Melder meg også som betatester :p

Regner med at du har litt peiling på PHP, og klarer å skjønne kodeflyten. Når man driver på med tidlige betaer er det interne feil, og da må man dykke ned i koden.

Regner med at du har et lite/medium stort aktivt forum, som du kan bruke til betatesting? Er ingen vits å betateste med tomme foraer.

Lenke til kommentar

Ser jo ut som om dere har fyllt opp alt av utviklerplasser dere trenger, men om dere skulle trenge noe som helst av assistanse (PHP/SQL (Har Drevet med et par store prosjekter, drevet med PHP aktivt i 4 år nå, har litt erfaring ihvertfall ;) ), Support-gruppe... hva som helst egentlig) så får dere jo bare si ifra :thumbup:

(VikingBoard.. nice name :D;) )

Lenke til kommentar
Melder meg frivillig til å hjelpe med feks support, men da må jeg nesten få litt grundig innføring først  ;)

Regner med at du har litt peiling på PHP, og klarer å skjønne kodeflyten. Når man driver på med tidlige betaer er det interne feil, og da må man dykke ned i koden.

Regner med at du har et lite/medium stort aktivt forum, som du kan bruke til betatesting? Er ingen vits å betateste med tomme foraer.

Ja, jeg greier å sette opp de fleste PHP scripts, bruker include på sidene mine osv (Har forresten satt opp et IPB og et phpBB, men de er ikke i bruk akkurat...), men jeg har ikke kommet til det stadiet der jeg skriver koden selv (bortsett fra include scriptet jeg bruker :p )

Har egentlig ikke noen stor gruppe å "teste det på", som sagt må jeg lage en skikkelig side først :whistle:

Lenke til kommentar
Melder meg frivillig til å hjelpe med feks support, men da må jeg nesten få litt grundig innføring først  ;)

Ja, jeg greier å sette opp de fleste PHP scripts, bruker include på sidene mine osv (Har forresten satt opp et IPB og et phpBB, men de er ikke i bruk akkurat...), men jeg har ikke kommet til det stadiet der jeg skriver koden selv (bortsett fra include scriptet jeg bruker :p )

Har egentlig ikke noen stor gruppe å "teste det på", som sagt må jeg lage en skikkelig side først :whistle:

Ikke for å være slem eller gledesdreper, men da tor jeg det lbir litt uaktuelt..

Nei, jeg vet det ikke er opp til meg, men du må nok kunne mere enn include for å være i en suppert-gruppe for et stort forum ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...