Prelude Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kanskje det ja.. hadde vært morro å hatt en sånn Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Fortsatt ingen som synes jeg bør skaffen meg en? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fortsatt ingen som synes jeg bør skaffen meg en? Stemmer. Bortkasta penger. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 En gutt som heter... La oss bare kalle han Pål. Han har en goped. Morro å kjøre - en liten stund. Men så blir du _LEI_ som pokker og angrer på at du ikke kjøpte en Aprilia RS125. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Så hva er liksom grunnene til at jeg burde skaffe meg en moped/scooter/lettsykkel isteden for en goped? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Vel, let me see.. Det er lovlig. Kan ha dama bakpå. (ikke så veldig lovlig, men anyways) Kan kjøre mye lengre uten å bli sliten i beina. Mye renere/penere lyd av moped. (goped høres ut som en motorsag) OSVosv Endret 8. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hadde vært artig å hatt, men ikke noe jeg gidder bruke penger på ivertfall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Så hva er liksom grunnene til at jeg burde skaffe meg en moped/scooter/lettsykkel isteden for en goped? Goped suger. Goped er ikke et FREMKOMSTMIDDEL, goped er et leketøy. Ser du for deg selv dra den lille stygge tingsten på over 15 minutters tur i nabolaget? Not gonna happen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) edit Endret 21. august 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 http://home.no.net/getup1/USA1.mp4 - en film jeg lagde for 2 måneder siden omtrent Har laget en ny nå med mer hopp og greier men men.. Se på dn dere, men dere må ha quicktime for å se dn (http://www.apple.com/no/quicktime) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 linken funker ikke Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Morn morn Konfirmasjonen min er nær, og jeg - som mange andre, vil kjøpe noe med motor i Jeg har altså bestemt meg for å være litt annerledes og kjøpe en bensindrevet sparkesykkel med svære hjul -> Go-Ped geoBigfoot Denne koster ca. 4500 - en pris jeg er villig til å betale Senere surfer jeg rundt på flere sider og finner denne Den beskriver jo at man må være 16 år og sparkesykkelen må være registrert som moped Registrering koster jo omtrent 10.000 kr Hva skal jeg gjøre når jeg ikke er villig til å betale over 14.000 for å skaffe meg en slik? Kan jeg lærekjøre uten registrert sparkesykkel? Noen som har erfaring med slike sparkesykler foresten? Virker dem bra? Takker på svar på forhånd Jeg har en sånn derre Go-ped, den er ganske morsom å kjøre men som sagt ulovelig. Du kommer til å syns det er morsomt første uken, mens etter hvert så blir det kjedelig. Jeg ville heller anbefalt å kjøpe deg en Moped. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå