_dAwn_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ikonet som skal være oppe i venstre hjørnet forsvant bare plutselig. nå virker ikke mms, wap og det som bruker dette som tilkobling. Har lastet ned innstillingene fra telenor sine sider.... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 er det de som har kuttet det ut da? for det funket fint i går..... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 kanskje en ide å sjekke om GPRS akn ha blitt slått av på telefonen Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hmm... vet ikke, eller så kan du jo prøve og gjennopprette til fabrikksinnstillinger og laste ned oppsett på nytt. Kanskje det fungerer, vet ikke helt... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 kanskje en ide å sjekke om GPRS akn ha blitt slått av på telefonen gprs er på.... skal bruke når tilgjengelig... Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 har akkurrat samme problem denne meldingen kommer opp på meg ingen gyldig tilgangspunkt (når jeg skal sende mms) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 nå kommer det opp at det er noe feil og jeg må sjekke innstillingene.... forslag på hva da... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 en liten bump og et spm til. hvilket oppsett har dere som har sx1 på mms og wap? hva står det? rent fysisk. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 feilen var hos sense. var blitt sperret av en eller annen grunn sa de..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå