jalleks Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Til alle dere som har eller har testet V600. Er denne noe bra? Er dere fornøyd med den. Rams opp, vurderer å kanskje kjøpe denne. Den ser tøff ut og jeg har lyst på en klapp telefon. Har hørt at den slår Z600 og E700 med glans Stemmer dette? Kom både positive og negative erfaringer Lenke til kommentar
Pekkus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Får denne mobilen i morgen. *gleder meg* Skal komme med en tilbakemelding så fort jeg mener jeg har oppdaget alt som er på mobilen.. Tenkte også at jeg skulle legge ut en liten (eller stor?) test i forumet senere. Men i morgen altså!! Søstera mi har en E700 jeg tenkte jeg skulle sammenligne litt med. Hadde vert morsomt å banke den skikkelig alltså!! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det hadde vært flott hvis du gjorde det! Kom gjerne med en test, enten om den er liten eller stor. Det å sammenligne med E700 kan også være arti å se! *glede seg* Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg er også veldig intressert i denne telefonen. syns den ser veldig veldig bra ut. så jeg var å testet den på en elkjøp butikk i oslo. fikk ikke testet så mye, med unntak av det vanlige. sammenlignet skjermen med andre telefoner rundt, deriblant e700, n6230, t630, n6600. og syns v600 sin skjerm var mye bedre. selve telefonen så veldig bra ut også. den føltes ikke så tung som jeg trodde den skulle være. var veldig solid. enkel å bruke syns jeg. tastene var bra. det lille jeg fikk prøve. tastaturet var på en måte krommet. syns det så fett ut jeg. fikk ikke testet ordlista, eller det å skrive meldinger. så venter spent på andre som har telefonen om å si noe om det. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Ok. Jeg også tenkte å ta en tur til butikkene imorra, men tror ikke det er så mange som har denne inne. Hvertfall ikke her i Moss, men det finner jeg jo ut av da Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 er nesten ingen som har den inne. har en kamerat osm jobber i klartsvar moss, og de har den ikke inne, så ikke prøv der. jeg har hvertfall bare sett den inne på en butikk, og det er i oslo. ellers har jeg ikke sett den noen steder. med unntak av hjemmesidene til elkjøp og lefdal. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Motorola V600 banker nok Samsung E700 ja, men så gir jo V600 seg ut for å være en proffmobil da, det gjør ikke Samsung E700. E700 legger mest vekt på design, kamera og enkle funksjoner, mens V600 skal ha "alt". Når det gjelder Sony Ericsson Z600 banker den nok ikke ass'n til denne. Z600 har som kjent "alt". (Være seg kalender, Bluetooth, IR, 3-bånd, e-post og alt det andre en proffmodell forventes å ha.) Men kan godt hende V600 går seirende ut av det likevel om den er raskere. Skjermen til V600 er jo unektelig bedre så. (Men V600 har ikke IR da, størrelsen er nesten den samme som Z600, bare ikke så "feit", men med litt lavere samtaletid og VGA-kamera.) Spør du meg er mobilene nesten identiske, bare at V600 har fetere innpakning (utseende). Så Motorola har "kind of" bare oppfunnet hjulet på nytt da - bare 6 måneder etter Sony Ericsson. Forøvrig har visst Elkjøp og Lefdal V600 på plass på lager. Hos Lefdal i Trondheim koster den 1595,- med Netcom Active Talk abonnement. Edit: skrivefeil Endret 6. mai 2004 av voluz Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sitter å lurer på hvilken jeg skal velge av Motorola V600 og Motorola E398 jeg nå... Klarer ikke å bestemme meg! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vent til T-serien av SE K700 da. Den er atskillig mindre og har alle de samme funksjonene. Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Samboern min har V600, denne tlf er lekker og ikke minst ekstremt brukervennlig. Har allt en normal bruker måtte trenge. Eneste negative jeg kan si om denne tlf er at den har en litt treig prosessor, slik at applikasjoner kan ta litt tid og loade, men hvem bryr seg egentlig om det. Kan også garantere at denne tlf vekker oppsikt når du tar den med ut blant folk. Kan også nevne at det å skrive sms med denne tlf går som en drøm, har selv en SE T610 og denne er 10 ganger dårligere. Er egentlig ganske missunelig. Anbefalles! Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Noen som vet hvordan skjermen på V600 er sammenliknet med en Samsung e700? Har lyst på begge så det blir nok kvaliteten på skjermen som avgjør... Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) V600 ?? hvilket merke er det a?? *lagt til* glem det! fant det ut jeg.. Endret 6. mai 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) V600 ?? hvilket merke er det a?? Har du i det hele tatt lest topic? Der står det at det er en Motorola... Ser at du fant det du;) Endret 6. mai 2004 av FrEdRiK-E Lenke til kommentar
Pekkus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ojojoj. Nå gleder jeg meg til i morgen. Godt jeg slutter kl 11 på skolen da!! Så Motorola har "kind of" bare oppfunnet hjulet på nytt da - bare 6 måneder etter Sony Ericsson. Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men hjulet blir faktisk modifisert hvert eneste år. Bare se på formel 1. Her snakker man om ørsmå forandringer som gjerne ikke har så mye å si, men kanskje det har akkurat det lille ekstra?! Det som definetift er det lille ekstra hos v600 er den store skjermen, 5mb minne mot z600 sine 2mb. Og som om ikke det var nok. Gode gamle monopol.. Men så er det sant å si at det er det ufyselige utseende til z600 som gjør at jeg heller har ventet på denne. Og det ser ikke ut til at jeg blir skuffet. Noen som vet hvordan skjermen på V600 er sammenliknet med en Samsung e700? Det eneste jeg vet helt sikkert er at den er større. Og det har jo en del å si. Dessuten så har jeg hørt at den skal være bedre, men det vet jeg jo alltså i morgen. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Noen som vet hvordan skjermen på V600 er sammenliknet med en Samsung e700? Det eneste jeg vet helt sikkert er at den er større. Og det har jo en del å si. Dessuten så har jeg hørt at den skal være bedre, men det vet jeg jo alltså i morgen. Gleder meg!!! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Til deg som får denne imorgen: hvor mye gir du for den? Med eller uten abb? Lenke til kommentar
Pekkus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Til deg som får denne imorgen: hvor mye gir du for den? Med eller uten abb? Elkjøp klarte å rote bort min SE t610 og jeg har 3200kr igjen på den. Den kjøpte jeg da med abbonoment i august, så jeg må nok ha uten abb, så kan jeg få meg noe billigere til sommeren. Mobilen koster med da den nette sum av 1000kr. Har vert lenge og mast om di ikke snart kunne få V600 i butikken. Så sånn er d. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Til deg som får denne imorgen: hvor mye gir du for den? Med eller uten abb? Elkjøp klarte å rote bort min SE t610 og jeg har 3200kr igjen på den. Den kjøpte jeg da med abbonoment i august, så jeg må nok ha uten abb, så kan jeg få meg noe billigere til sommeren. Mobilen koster med da den nette sum av 1000kr. Har vert lenge og mast om di ikke snart kunne få V600 i butikken. Så sånn er d. Det der ble jeg ikke mye klokere av for å være ærlig, skjønte niks Lenke til kommentar
Pekkus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det der ble jeg ikke mye klokere av for å være ærlig, skjønte niks Ok, det ble litt rotete. Skal ta det litt saktere denne gangen. Jeg fikk ødelagt min SE t610 og leverte den inn til Elkjøp igjen siden jeg har den forsikringen deres. Ventet mange mange uker, for så å finne ut at de hadde klart å rote bort mobilen min. (vil ikke at dette skal bli en "Elkjøp er noe drit tråd") De ga meg da beskjed om at de ikke hadde en ny t610 som jeg hadde krav på inne, men jeg skulle få handle for en ny mobil for de pengene en lik mobil var verdt. Dette var en god stund før t630 kom inn, derfor fikk jeg ikke den med en gang. Den har jeg egentlig krav på å få. Jeg bestemte meg så å gå for Motorola V600, og den koster 4 095,- på elkjøp uten abb. Dermed koster det meg 900 kr i mellomlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå