Xe-Dingo Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei, jeg har holdt litt på med andre komprimerings programmer for å få ned størrelsen på filmer jeg lager. Men for å gjøre dette må jeg eksportere i Premiere. Det virker for så vidt, men når jeg spiller gjennom den filmen jeg har eksportert (sirka 1.5gb) så er lyden til tider skurrete. Bare på høye lyder med mye bass vel og merke. Lyden er ikke slik i selve premiere timelinen. Jeg prøvde også å eksportere BARE lyden. Da fikk jeg en lyd fil, jeg spilte gjennom denne filen og ingen "skurring" på den. Hva skal jeg gjøre for å ikke få avi filmen til å skurre ?? Når jeg eksporterte bare lyden hadde jeg den samme Hertzen som på projectet i timelinen. Hjelp.... Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 fatter dere ikke spørsmålet eller er d ingen som kan dette??? Lenke til kommentar
Ex-EntiTy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Eksporter bare lyden i WAV-format, deretter importerer du den nye lydfilen tilbake til prosjektet ditt. Sørg for at lyden er i sync overalt, så du unngår sugen A/V-delay. Når du da har lagd en DV .avi fil, eller hva du måtte ønske, kan du bruke et annet program for komprimering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå