PowerOfNow Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 hei, sjekke taskmanager i 2000 og så forbruket var på over 400MB, syntes dette var litt i overkant, så at nero brukte 85MB når jeg brant..hm.. Den har aldri brukt såå mye tidligere. har nyeste Nero, plextor 8x scsi brenner og Kjører dette på Windows 2000, SP2. -- Knut Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 eneste jeg kan tenke meg er at maskina trenger en restart ;P ellers er det vel bare å holde utkikk etter oppdateringer til brenneprog, os etc. Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 I Nero har du en instilling på hvor mye minne som skal settes av til brenning, trur max er 80mb + programmet 5mb = 85mb, det bruker min Nero i W2k SP2 Men 400mb er litt mye...... Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Hei, 400 er mye ja, men det var jo en del programmer som surret og gikk da. Det som var rart at Nero brukte 85MB med RAM. Ikke det at det er noe pes, for jeg har jo 1GB med RAM, men Nero er jo ikke akkurat no tungt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå