Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 CPU og HK er på vei til komplett nå Til reprasjon? Er det samme socket og Samme kortet? Update: Nå er pipinga vekk men når jeg starter opp så kan jeg ikke trykke på noe, på LCD skjermen (på HK't) står det: 33- som betyr jeg må restarte tastaturet :S Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) er det usb tastatur? kan hende du må inn i bios å sette usb tastatur til bios styrt, og ikke os, hvis du forstår da, det må jeg hvis jeg skal bruke det mellom bios og OS Endret 6. mai 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 jeg ringte komplett og de sa jeg måtte restarte BIOS, så gjorde jeg det, og da fikk jeg skjermbilde og ingen piping men tastaturet virkert forsatt ikke så jeg ringte komplett igjen og de trodde PS2 utgangen var gåen så jeg måtte sende det inn til sjekk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 er det usb tastatur? kan hende du må inn i bios å sette usb tastatur til bios styrt, og ikke os, hvis du forstår da, det må jeg hvis jeg skal bruke det mellom bios og OS nope. jeg kommer jo ikke inn i BIoS! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 er det usb tastatur? kan hende du må inn i bios å sette usb tastatur til bios styrt, og ikke os, hvis du forstår da, det må jeg hvis jeg skal bruke det mellom bios og OS nope. jeg kommer jo ikke inn i BIoS! aha, leste ikke nøye nok tydeligvis, men komplett finner nok ut av det desto mer trøbbel en pc lager, jo gøyere er det når det funker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det tar 2 _UKER_ å sende det inn :O Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kan det ha noe med at AMD 64 har single minnekanaler? Jeg skal kjøpe en AMD 64 cpu og lurer på om det har noe å si om jeg kjøper 2x512 eller 1x1024. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Skal ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm, fikk frysninger av og lese denne topic'en.. Har nettopp kjøpt meg nytt AMD 64 oppsett jeg også.. Det er vel tilfeldigvis ikke et Abit Kv-8 Max 3 Hk? Kjøpte også 2x512... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm, fikk frysninger av og lese denne topic'en.. Har nettopp kjøpt meg nytt AMD 64 oppsett jeg også.. Det er vel tilfeldigvis ikke et Abit Kv-8 Max 3 Hk? Kjøpte også 2x512... Det er et Abit kort det er snakk om ja... Told you. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 mulig at du har ram som kortet ikke liker, men du burde klare å komme inn i bios selv med ram problemer prøv å ta ut rammen og så bot i bios hvis det funker Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Til reprasjon? Er det samme socket og Samme kortet? Har sendt både cpu og hovedkort til reperasjon ja. Socket 754 Abit KV8-MAX3, Endret 6. mai 2004 av finix Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg er 95% sikker på at jeg fant feilen nå Den ene ram brikken var defekt! Så jeg må sende den inn. Men jeg skal prøve å bare bruke den som er defekt og se hva som skjer da mhv fuzzy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Nå virker alt :O Jeg tok å endret RAM plasseringen så virket det! LOL LOL LOL!!!!!! JIPPI!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nå virker alt :O Jeg tok å endret RAM plasseringen så virket det! LOL LOL LOL!!!!!! JIPPI!!!! Funker begge brikkene nå? Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Deilig når det ordner seg, har selv nettopp fått et AMD64 system i hus. Gleder meg til å sette sammen Lenke til kommentar
majuz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 her bestilt samme hk, cpu, og ram som du. og hva mener du med å skifte RAM plaseringen???? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg hadde satt begge rammen lengst vekk fra RAM'ene Si det ser slik ut: 1= CPU 2= tom 3=ram 4=ram det virket ikke så jeg tok ramene nærmere CPU'n (et hakk hitt) slik: 1= CPU 2= ram 3=ram 4=tom Lenke til kommentar
majuz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 altså de to nærmeste cpuen? takk er det et godt hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå