insider Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Winamp Opera MSN Mirc Nero Norton Antivirus Office 2003 Lenke til kommentar
Z_IM Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Azureus CSharpEd Ultraedit Potoshop Alcohol 120% Opera MSN Messenger MS office outlook 2003 +++++++ Lenke til kommentar
Svin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ImageJ Mozilla Firefox Mozilla Thunderbird OpenOffice 1.1 Minitab Sigmaplot Adobe Framemaker Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hmmm..... -Microsoft Office eller Open Office(gratis) -Ad-ware -Spybot -Norton Internet Security -Msn 6.2 -Daemon Tools -Windows Media Player 9 Endret 3. juni 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tilfeldig rekkefølge: Opera VideoLAN Macromedia Studio MX 2004 Adobe Photoshop Microsoft Office 11 MSN Messenger 6.2 foobar2000 Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Mine topp 7 programmer må bli: Bart PE (Live "Windows" på CD med mange kjekke recovery tools) Knoppix (Live Linux) Partition Magic Norton Ghost Nero Norman Virus Control Putty Det var visst 7. Eg veit at dei to øverste er meir enn eit program, men dei to cd-ane kunne eg ikkje klart meg uten. Dei er geniale nå ein skal redde filer ut av ein PC som er krasjet. Lenke til kommentar
beh Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Mmine syv i windows er som følger (i rekkefølge): Total Commander Firefox (med diverse extensions) Outlook 2003 (fungerer veldig bra som groupware, plantext only...) FooBar 2000 (Skikkelig musikk spiller uten themes og annet dill dall) Notepad / Wordpad (bruker det mye for det er den tekst editoren som følger med windows, skal man confe noe i feltet så er dette eneste alterativet) Xananews (Bra NNTP / News klient) Putty TweakUI 2.1 (Fra MS, er ikke like avansert som mange 3-parts programmer men gjør jobben for meg) Nr åtte... I Linux er det helt annenledes: Screen ssh i alle mulige tappninger Firefox (alt er likt som på windows, samme format på bookmarks etc.) mplayer parted Slax (egneltig en distro, men med denne på en 8cm cd-r og en USB key er du klar for alt, når og hvor som hellst) the GIMP Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Outlook 2003 Putty FlashFXP glftpd WinRAR Nero Editpad Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Firefox Radmin MSN Office Pakken spess OUTLOOK Winamp Languard mIRC Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er VideoLan? En codec?? Har alltid hatt litt lyst til å prøve det... Men hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke... Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er VideoLan? En codec?? Har alltid hatt litt lyst til å prøve det... Men hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke... "the best". www.videolan.org det er et programm for å spille av filmer. de codecs/filters man trenger til vanlig trengs ikke med VLC, den har alt innebygd. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er VideoLan? En codec?? Har alltid hatt litt lyst til å prøve det... Men hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke... "the best". www.videolan.org det er et programm for å spille av filmer. de codecs/filters man trenger til vanlig trengs ikke med VLC, den har alt innebygd. Ok, så det er egentlig en codec pack da som også spiller av filmer. Jeg har alt av codec jeg trenger: ac3filter og ffdshow! Å til video bruker jeg Winamp eller Windows media player... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Adobe Photoshop Nettleser WinAMP FlashFXP Notepad (Notisblokk) Dreamweaver Excel Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tilfeldig rekkefølge: Opera MSN mIRC Office Word eller notepad Winamp DC++ Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er VideoLan? En codec?? Har alltid hatt litt lyst til å prøve det... Men hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke... "the best". www.videolan.org det er et programm for å spille av filmer. de codecs/filters man trenger til vanlig trengs ikke med VLC, den har alt innebygd. Ok, så det er egentlig en codec pack da som også spiller av filmer. Jeg har alt av codec jeg trenger: ac3filter og ffdshow! Å til video bruker jeg Winamp eller Windows media player... nei, det er ikke en codec pack. det er en media spiller som ikke trenger separate codecs. emn det er ikke det eneste som er bra med det. bare les på hjemmesiden og prøv programmet. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 1. Netscape 2. mIRC 3. Winamp 5 4. Flash FXP 5. Office XP 6. Titanium Card Progger 7. WinRAR Hadde vært artig om noen hadde giddet å telle opp hvilke 5 eller 7 som er mest nevnt.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er VideoLan? En codec?? Har alltid hatt litt lyst til å prøve det... Men hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke... Fordelen med video lan er at det kan spille av filer som ennå ikke er ferdig lastet ned. Laster du foreksempel ned en lovlig nedlastbar film kan du se på denne selv om du ikke har lastet den ned ferdi. Etter hva jeg vet så bruker video lan hardware utput isteden for software, dermed slipper den forskjellige codec. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er VideoLan? En codec?? Har alltid hatt litt lyst til å prøve det... Men hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke... "the best". www.videolan.org det er et programm for å spille av filmer. de codecs/filters man trenger til vanlig trengs ikke med VLC, den har alt innebygd. Ok, så det er egentlig en codec pack da som også spiller av filmer. Jeg har alt av codec jeg trenger: ac3filter og ffdshow! Å til video bruker jeg Winamp eller Windows media player... nei, det er ikke en codec pack. det er en media spiller som ikke trenger separate codecs. emn det er ikke det eneste som er bra med det. bare les på hjemmesiden og prøv programmet. Går det ann å installere VideoLan uten å installere noen ekstra innebygd codecs da? For jeg har de codecsene jeg trenger... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Går det ann å installere VideoLan uten å installere noen ekstra innebygd codecs da? For jeg har de codecsene jeg trenger... Du trenger bare innstalere videolan slik som det kommer fra nettsiden, det vil ikke ødelegge de codecene du har lastet ned. Videolan trenger ikke software codecs det er det som er hele påenget. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Foobar2000 Klient (irc) Opera Eksternt skrivebord Smartftp Irfanview Bsplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå