sim Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ikke rangert. 1. aterm 2. xmms 3. amsn 4. firefox 5. OO.o 6. nano/pico 7. Kommer ikke på flere Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 1. Macromedia MX2004 pakken (Dreamweaver, flash osv) 2. Panda Internet Security 3. Popupstopper Pro 4. Photoshop 5. Msn messenger 6. mIRC med NNscript 7. SAM2 Broadcaster Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ms visual studio .net 2003 ultraedit firefox mirc winamp daemon tools msn messenger Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 I uspesifisert rekkefølge: IE Outlook mIRC Winamp Mplayer v 6.1 NIS ABC Torrent Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 -Winrar -Kazaa Lite -Mozilla Firefox -AVG Anti-Virus -Nova Torrent -ACID 4 (Musikkprogram) -Ultra WinCleaner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Sitter LITE i Windows (JA Linux er best) men får ramse opp det som er viktig for meg i windows da..! 1. IRC 2. Opera 3. Winamp 4. Photoshop 8 5. Noteapad 6. Putty (Hadde ikke klart meg i windows uten den) 7. DC++ -------------- Måtte nesten ramse opp i Linux pg jeg:P 1. TERMINAL 2. XChat 3. Gkrllm 4. Opera 5. XMMS 6. MPlayer 7. Gnome/Fluxbox -------------- Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ikke rangert Ventrilo All-seeing eye IE edonkey office msn Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Får ta det raskt på gefylen.... Office DC++ Winamp Msn Messenger Adobe Reader Serv-U NAV Er mange flere programmer jeg ikke hadde klart meg uten da...... Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) PowerStrip MSN Messenger 6.2 Office 2003 WinRAR Kazaa Lite 2.1.0 All-Seeing-Eye Nero Windows Media Player EDIT: OOps.. det ble 8 ja.. Jeg trenger å vite hvilken port dere bruker på Kazaa Lite!! Post det her!! Endret 20. mai 2004 av XzysteRr Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Mine er : Winamp (den game versioenen) mIRC MSN Remote Administrator Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Office MSN Messenger Winamp Aida32 MBM Spybot Norton AV+IS pakke Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 *se litt opp i kategorien* Oi, det er jo en prioritert tråd som handler om akkurat det samme... Kan du fortelle meg hvor? Så vidt jeg ser, er det en tråd som handler om små og hendige freeware-programmer, som er kjekt å ha. Kan du opplyse meg? Lenke til kommentar
duster73 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Programmer: * Nero 6 * MS Office * WinRAR * NAV 2003 * MusicMatch 8 * ACDSee 32 * IE + Outlook Spill: * Far Cry * UT 1999 * UT 2003 * UT 2004 * Medal Of Honor: Allied Assault * Medal Of Honor: Breakthrough * Duke3d Extreme (OpenGL Duke) Alt i tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 1. Total Commander 2. Total Commander 3. Total Commander 4. Total Commander 5. Total Commander 6. Total Commander 7. Total Commander Klarer meg fint uten andre programmer. Har jeg ikke verdens beste filbehandler på pcen, føles det som om jeg er amputert. Den klarer fantastisk mye mer enn standarddritten til Microsoft, og er så sinnsykt mye raskere og bedre at det er en skam at Windows ikke leveres med programmet. Faktisk burde alle spedbarn få utlevert en kopi ved fødselen. Forvent ikke å like det med en gang, for siden du er vant med å ha et bedagelig tempo i Windows' Explorer, er det vanskelig å venne seg til det enorme fartspotensialet som TC leverer. Hvorfor TC er så bra: 2 filvinduer Innebygget FTP-klient Støtter langt de fleste komprimerte filer, og behandler dem som kataloger Har en snarveimeny som er så praktisk at jeg har 0 ikoner på skrivebordet ++ mange flere ting, må testes Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 *IE-new-window-maximizer. *allsnap Beta. *Wnamp. *sysmetrix. *Zonealarn. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 1. Total Commander2. Total Commander 3. Total Commander 4. Total Commander 5. Total Commander 6. Total Commander 7. Total Commander Total commander er konge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Opera Winamp MSN Messenger WinRAR mIRC Total Copy WinKey WinKey er vel det eneste ukjente(?). Det er uansett absolutt å anbefale =) Du kan lage snarveier med windowsknappen, f.eks. win+c for kontrollpanel. Kjører i bakgrunnen, uten unødvendig ikon på taskbaren. Bla bla, skryt skryt, bare prøv det Edit: Hva er så bra med TC egentlig? Syns ikke det virker så fantastisk med to filvunduer, winkey dekker snarvei behovet. Men sikkert greit hvis du åpner veldig mange zip filer daglig, eller er innpå veldig mange ftp servere. (noe jeg(og mange?) ikke gjør) Har ikke bruk for et ekstra program for å bla gjennom mapper, fælt ut ser det også. Endret 22. mai 2004 av Slettet-NN7wWQ Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Min liste: * Visual Basic * Winamp * Adobe Photoshop * Partition Magic * Norton Internet Security med Norton Antivirus * Ad-aware * Outwar Mulitool (laget selv) Hva gjør "Outwar Multitool"? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 1. Total Commander2. Total Commander 3. Total Commander 4. Total Commander 5. Total Commander 6. Total Commander 7. Total Commander Total commander er konge Hva er konge med det? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Windows: Winamp mIRC Notepad Photoshop FlashFXP Opera azureus (Litestep, Shell replacement) Linux: xmms aterm irssi mplayer Opera azureus xffm Screenshots Linux Windows Endret 2. juni 2004 av arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå