Gå til innhold

Hva vil K700 koste i norge?

Anbefalte innlegg

du jobber for en sånn club-siemens eller noe ?

Eh... nei.

CS er bare en hobby og har ingen sammenheng med jobben min. Hvis jeg hadde jobbet med noe Siemens-greier hadde det vel vært litt rart at SE hadde sendt meg prototyper ;)

Whoops, edit`er nuh ;) Men uansett, du stiller jo såklart høyere krav til skjermen en normalbrukere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp deg heller en 7610 hvis du går etter kamera og bra skjerm....

Det er jo en påstand som er helt på trynet.

Spør du meg er det forskjellige typer mobiler. Nokia 7610 er en Symbian-telefon og retter seg i grunnen mot et litt annet marked enn Sony Ericsson K700. For det første er den dyrere, og for det andre så er den ei klubbe/drapsvåpen i forskjell hva størrelsen angår. ;) 21 gram tyngre og høyere og bredere. Vil man ha en liten og nett telefon går man får SE K700.

Og at skjermen på 7610 er bedre er helt feil. Skjermen på K700 er klart best. Oppløsningen til Nokia 7610's skjerm er 176 x 208, mens Sony Ericsson K700 har 176 x 220.

Standbytid og taletid er også utrolig mye bedre på K700 enn på 7610.

De eneste fordelen til 7610 er Symbian, minnekort og bra kamera - intet annet.

Edit: Glemte kamera.

n-7610 har mye bedre belysning på mobilen og og sikkert 3-4 ganger bedre kamra

Lenke til kommentar
n-7610 har mye bedre belysning på mobilen og og sikkert 3-4 ganger bedre kamra

Belysning? Om det er lysstyrke du tenker på så er SE K700 vel så bra. Og utrolig mye skarpere. (Mindre fysisk skjerm med ekstrem oppløsning = superskarpt bilde, og plass til mer informasjon.)

Ja, sa jo at kameraet er en av 3 fordeler med å velge 7610 - så enig i det. Men det duger fortsatt ikke særlig bra til fremkalling - og da står man igjen med MMS og e-post (evt. internett) - og da duger K700 like bra.

Men som sagt - fordelene med 7610 er kamera, minnekort og Symbian - intet annet.

P.S.

Og forresten, før jul kommer T-serien av K700, den har minnekort - så da står Nokia 7610 igjen med bare to fordeler - og begge er relativt uvesentlig for den jevne mobilbruker spør du meg...

Edit: PS'et

Endret av voluz
Lenke til kommentar

voluz: du kan ikke nekte for at 6600 er mer lys-sterk, men uansett, 6600 er vel FOR lys-sterk for de fleste. jeg foretrekker et større display, K700 blir så liten og man må nærme skjermen for å se endel av informasjonen :)

Litt kjipt at det hverken er mulig å endre lys-styrke eller kontrast på K700, jeg har i allefall ikke klart å finne den funksjonen :(

Minnekort og Symbian kan ikke kalles SMÅ forskjeller da ;)

Lenke til kommentar
voluz: du kan ikke nekte for at 6600 er mer lys-sterk, men uansett, 6600 er vel FOR lys-sterk for de fleste. jeg foretrekker et større display, K700 blir så liten og man må nærme skjermen for å se endel av informasjonen :)

Litt kjipt at det hverken er mulig å endre lys-styrke eller kontrast på K700, jeg har i allefall ikke klart å finne den funksjonen :(

Minnekort og Symbian kan ikke kalles SMÅ forskjeller da ;)

Symbian er for den jevne bruker uten betydning, mens jeg er enig i at minnekort er mer viktig. Men det kommer som sagt rundt juletider med den oppgraderte versjonen av telefonen.

Kan jo hende at mulighetene for å endre "properties" på telefonen kommer med den ferdige versjonen. Produksjons-versjonen er jo ikke ferdig enda, så det kan komme både hardware-endringer (kanskje ikke sannsynlig nå lenger) og software-/firmware-endringer enda.

Rart om de har fjernet muligheten i hvertfall siden den finnes både på T68, T610 og T630 og de fleste andre modellene deres. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...