Gå til innhold

Hva vil K700 koste i norge?

Anbefalte innlegg

Der er ventet at K700 vil være i samme prisklasse som T610/30.

Nå har prisen på disse sunket i det siste men jeg vil tro at K700 vil koste ca 1200 med Netcom Talk abb.

Med en gang den har kommet ut vil nok prisen være høyere og de første telefonene vil nok selges uten abb.

Men etter noen uker når prisen har sunket noe,

kommer jeg til å kjøpe den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ah.. noen som vet hva det vil som CA koste med et Djuice abb ?

Vil anta at du ved 12 mnds. binding og Djuice får avslag på en 40-50 %. Så koster kanskje drøye 2000-2500 kroner da.

tviler på at den kommer til å ligge rundt der. har sjekket den nye motorola v600, den er billigere enn k700, og koster rundt 3600-3700 i nettbutikkene. med privat+ abb på elkjøp så ligger den på 2100. med djuice så koster v600 3000. så jeg vil nok anta at k700 ligger et par hundre lapper over det igjen. men dette er bare det jeg tror det, med tanke på priser på andre telefoner.

til magnus: gjør litt research først før du spør. når du er så "opphengt" i k700 som det ser ut som, så er det ikke noe vanskelig å sjekke priser og hva slags specs som er i telefonen. mye står her. ellers er det bare å klikke seg inn til SE's hjemmesider.

Vel, her i Trondheim selges Motorola V600 til mellom 12 og 1500 med abonnement, så stemmer nok bra at SE K700 kommer til å ligge rundt 2000 da.

Lenke til kommentar
ah.. noen som vet hva det vil som CA koste med et Djuice abb ?

Vil anta at du ved 12 mnds. binding og Djuice får avslag på en 40-50 %. Så koster kanskje drøye 2000-2500 kroner da.

tviler på at den kommer til å ligge rundt der. har sjekket den nye motorola v600, den er billigere enn k700, og koster rundt 3600-3700 i nettbutikkene. med privat+ abb på elkjøp så ligger den på 2100. med djuice så koster v600 3000. så jeg vil nok anta at k700 ligger et par hundre lapper over det igjen. men dette er bare det jeg tror det, med tanke på priser på andre telefoner.

til magnus: gjør litt research først før du spør. når du er så "opphengt" i k700 som det ser ut som, så er det ikke noe vanskelig å sjekke priser og hva slags specs som er i telefonen. mye står her. ellers er det bare å klikke seg inn til SE's hjemmesider.

Vel, her i Trondheim selges Motorola V600 til mellom 12 og 1500 med abonnement, så stemmer nok bra at SE K700 kommer til å ligge rundt 2000 da.

great :p bor i tr.heim hehe

Lenke til kommentar

hvilken butikk i trondheim da? og med hvilken type abb?

1595,- koster Motorola V600 hos Lefdal med Netcom Active Talk-abonnement. Så tviler på at Sony Ericsson K700 blir mye over 2000 med abonnement.

Lenke til kommentar
1595,- koster Motorola V600 hos Lefdal med Netcom Active Talk-abonnement. Så tviler på at Sony Ericsson K700 blir mye over 2000 med abonnement.

ok. så det i avisa dems at v600 kosta 1595. men som sagt så var det med active talk da. mens han spør om med djuice. og dyre telefoner med djuice abb, blir ikke subisdert så mye som med de dyreste abb. som blir subsidert med opptil 1500.

Lenke til kommentar

ok. så det i avisa dems at v600 kosta 1595. men som sagt så var det med active talk da. mens han spør om med djuice. og dyre telefoner med djuice abb, blir ikke subisdert så mye som med de dyreste abb. som blir subsidert med opptil 1500.

Okei, med Djuice-abonnement kan kanskje SE K700 nærme seg 3000,- - men tror neppe den vil overstige det.... Tror den ender på ca. 2500-2700,- med de "billig-abonnementene" jeg... og rundt 1600-2200,- med de dyrere som Netcom Active Talk og Telenor Privat +.

Endret av voluz
Lenke til kommentar
kjøp deg heller en 7610 hvis du går etter kamera og bra skjerm....

Det er jo en påstand som er helt på trynet.

Spør du meg er det forskjellige typer mobiler. Nokia 7610 er en Symbian-telefon og retter seg i grunnen mot et litt annet marked enn Sony Ericsson K700. For det første er den dyrere, og for det andre så er den ei klubbe/drapsvåpen i forskjell hva størrelsen angår. ;) 21 gram tyngre og høyere og bredere. Vil man ha en liten og nett telefon går man får SE K700.

Og at skjermen på 7610 er bedre er helt feil. Skjermen på K700 er klart best. Oppløsningen til Nokia 7610's skjerm er 176 x 208, mens Sony Ericsson K700 har 176 x 220.

Standbytid og taletid er også utrolig mye bedre på K700 enn på 7610.

De eneste fordelen til 7610 er Symbian, minnekort og bra kamera - intet annet.

Edit: Glemte kamera.

Endret av voluz
Lenke til kommentar
og for det andre så er den ei klubbe/drapsvåpen i forskjell hva størrelsen angår

:lol::lol: **Flirer meg i hjel** :lol: :lol:

EDIT: Når kommer den egentlig ?? nå har jeg hørt 5 juni, 10 juni å 18 juni :dremel: hvilken en ER rett ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
og for det andre så er den ei klubbe/drapsvåpen i forskjell hva størrelsen angår

:lol::lol: **Flirer meg i hjel** :lol: :lol:

EDIT: Når kommer den egentlig ?? nå har jeg hørt 5 juni, 10 juni å 18 juni :dremel: hvilken en ER rett ?

18.juni er mpx sin dato, veit ikke hva jeg skal tro.. håper ;D

Lenke til kommentar
Og at skjermen på 7610 er bedre er helt feil. Skjermen på K700 er klart best.

Her er det nok du som tar helt feil. Bare sammenlign selv når du får disse mobilene. Displayet på 7610 er totalt overlegent det lille K700-displayet.

Det er en seriøs hardware-feil på K700, som nok gjør at den vil bli noe forsinket. Alle de tre K700'ene vi har har denne feilen og det har enda ikke kommet noen oppgradert versjon (hardware).

Lenke til kommentar
Og at skjermen på 7610 er bedre er helt feil. Skjermen på K700 er klart best.

Her er det nok du som tar helt feil. Bare sammenlign selv når du får disse mobilene. Displayet på 7610 er totalt overlegent det lille K700-displayet.

Det er en seriøs hardware-feil på K700, som nok gjør at den vil bli noe forsinket. Alle de tre K700'ene vi har har denne feilen og det har enda ikke kommet noen oppgradert versjon (hardware).

en ting jeg må få si her, du er med i Club-siemens, ( like a hobby, som du nevnte ;)

og i den smamenheng får du testet MANGE mobiler med EXTREME skjermer, og vi andre "normalbrukere" setter ikke like høye kriterier på skjermer som du kanskje gjør siden du får teste så mange bra telefoner! :dontgetit: JEg synes at T630 sitt display er helt ok, 6230 for lite og K700 sitt ( som er litt bedre en T630 eller ? ) er helt ok etter tester og ting jeg har lest!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
du jobber for en sånn club-siemens eller noe ?

Eh... nei.

CS er bare en hobby og har ingen sammenheng med jobben min. Hvis jeg hadde jobbet med noe Siemens-greier hadde det vel vært litt rart at SE hadde sendt meg prototyper ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...