Gå til innhold

Hva vil K700 koste i norge?

Anbefalte innlegg

halla..

Lurer på en ting... skal kjøpe meg K700 når den kommer.. tenkte å spørre når den kom, helt til jeg så det i en annen post... takker for det.. men da det jeg ikke fant noen svar på er:

hva vil den komme til å koste i Norge når den kommer ut ?

å hva kommer den til å koste med Djuice Abbonemang i Norge ?

-Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ah.. noen som vet hva det vil som CA koste med et Djuice abb ?

Vil anta at du ved 12 mnds. binding og Djuice får avslag på en 40-50 %. Så koster kanskje drøye 2000-2500 kroner da.

tviler på at den kommer til å ligge rundt der. har sjekket den nye motorola v600, den er billigere enn k700, og koster rundt 3600-3700 i nettbutikkene. med privat+ abb på elkjøp så ligger den på 2100. med djuice så koster v600 3000. så jeg vil nok anta at k700 ligger et par hundre lapper over det igjen. men dette er bare det jeg tror det, med tanke på priser på andre telefoner.

til magnus: gjør litt research først før du spør. når du er så "opphengt" i k700 som det ser ut som, så er det ikke noe vanskelig å sjekke priser og hva slags specs som er i telefonen. mye står her. ellers er det bare å klikke seg inn til SE's hjemmesider.

Lenke til kommentar
Takker for svar..hmm har bare sett bilder på kameraer med 3?? * ??? oppløsning.. er kvaliteten på 640*480 bra ?

kvaliteten er så som så. Jeg anbefaler deg at du tar enn kikk på prøvebildene fra en test på HowardForums.. adressen får du i en tråd her på forumet som heter "K700 testet på HoFo"

Lenke til kommentar
Takker for svar..hmm har bare sett bilder på kameraer med 3?? * ??? oppløsning.. er kvaliteten på 640*480 bra ?

kvaliteten er så som så. Jeg anbefaler deg at du tar enn kikk på prøvebildene fra en test på HowardForums.. adressen får du i en tråd her på forumet som heter "K700 testet på HoFo"

wow.. så ikke så dårlig ut de bildene der :D:thumbs:

håper bare den ikke vil koste så faan's mye med djucie

Lenke til kommentar
ah.. noen som vet hva det vil som CA koste med et Djuice abb ?

Vil anta at du ved 12 mnds. binding og Djuice får avslag på en 40-50 %. Så koster kanskje drøye 2000-2500 kroner da.

tviler på at den kommer til å ligge rundt der. har sjekket den nye motorola v600, den er billigere enn k700, og koster rundt 3600-3700 i nettbutikkene. med privat+ abb på elkjøp så ligger den på 2100. med djuice så koster v600 3000. så jeg vil nok anta at k700 ligger et par hundre lapper over det igjen. men dette er bare det jeg tror det, med tanke på priser på andre telefoner.

til magnus: gjør litt research først før du spør. når du er så "opphengt" i k700 som det ser ut som, så er det ikke noe vanskelig å sjekke priser og hva slags specs som er i telefonen. mye står her. ellers er det bare å klikke seg inn til SE's hjemmesider.

Dumt og uttale seg om pris før den faktisk er ute, jeg tror ikke på prisingen til MPX før de har den på lagER!

Lenke til kommentar
joa.. men når prisen begynner å bli det samme som den koster uten abb så er det jo noe rart å da... med abb BRUKER det iaff å være ganske så mye billigere da :roll:

altså hvis du bruker huet litt og tenker, så er alle prisene oppgitt her uten abb. mobilen kommer ikke før om non mnd. derfor er det vanskelig å si hva den vil koste med abb. uansett så blir det ikke så billig med djuice abb. jeg vil nok anta at den vil ligge rundt 3000 med djuice. men dette er bare det jeg tror, ikke vet. tatt utgangspunkt ifra andre telefoner i samme klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...