balleklorin Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 chris7ian virker ikke som annet enn en bortskjemt liten snørrunge som fikk 25 000 til konfirmasjonen.... og søker hjelp på Hardware.no forumet, hvor han trolig blir ledd av. Troll! Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jeg fikk 35 000. me2 Hold dere til topic, bortskjemte d***unger som føler for å få litt oppmerksomhet ved å si hvor mye dere fikk til konfen. /er ikke så flink til å holde meg til topic jeg heller da men.. Endret 7. mai 2004 av t3p0s3 Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg fikk 35 000. me2 Hold dere til topic, bortskjemte d***unger som føler for å få litt oppmerksomhet ved å si hvor mye dere fikk til konfen. /er ikke så flink til å holde meg til topic jeg heller da men.. hehe offtopic? hvor? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg ville ha gått for en A64 3200. Den er bedre enn p4 3,2 til spilling men p4 er bedre til bilde og musikk redigering.A64 er også mer framtidsrettet enn P4. Men du får velge selv. OFTOPIC: Fatte ikke at folk får så masse penga t komfen. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg ville ha gått for en A64 3200. Den er bedre enn p4 3,2 til spilling men p4 er bedre til bilde og musikk redigering.A64 er også mer framtidsrettet enn P4.Men du får velge selv. OFTOPIC: Fatte ikke at folk får så masse penga t komfen. er stor grunn er vel stor slekt Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Tilbake til topic, cHr1s7iaN, hvorfor velger du en Epox? har du lest tester og reviews av den, evt andre og sammenlignet? eller er det kun designet på den som tiltrekker deg? (masse spørsmål) men det er lurt å tenke litt over, så du ikkje svir av en masse penger på noe du ikkje liker om 14dager ellers er det mange gode råd her, f.ex, att A64 er et veldig godt alternativ når du alikevell skal svi av over 2500 kr på cpu. Hva med en Shuttle og en A64 ?? bunnlose Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ville og tatt Shuttle og A64. Offtopic: Jeg fikk 8k til konfirmasjonen jeg.. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg fikk 3500 til komfen... men så var det på åttitallet.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Second that, håper trådstarter vet hva han gjør når han eventuelt bestiller delene og skall sette det ihop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå